03 detsember 2009

Igatsus

Täna on imelik hommik - hirmus rahutus on, kogu elamine on rahutust täis. Korra mulle tundus koguni, et kõik pealtnäha elutud esemed ka on rahutust täis. Minul on vist pigem selline motoorne rahutus ja kripeldus... hinges ja ihul ja igal pool. Eks ole seda varemgi juhtunud, aga täna on kuidagi eriti tugev, lisaks ei ole mul aimu ka põhjustest.
Ärkasin üles erilise tundega. Vahel on ju nii, et konkreetset unenägu ei tea/mäleta, aga see tunne, see eriline emotsioon jääb ometi sinuga. Ma oleksin nagu astunud välja soojast ja pehmest õhust, lämbe päeva õhtust. Ma arvan, et see meenutas kõige enam mõnda paika Vahemere äärest. Kitsad tänavad, järsud tõusud ja langused, värvid...
Ja siis vaatas mulle aknast vastu udu. Ma ei tea, täna ei tekita udu minus eriti meeldivaid tundeid.
Edasi tuli meeletu tahtmine "Luccat" lugeda, aga mul ei ole seda kodus. Ma laenutasin selle vist umbes kevadel raamatukogust. See oli s e e raamat, mis minult midagi ära võttis ja midagi uut ka juurde andis. Suvel ma korra mõtlesin küll, et peaksin selle ikka riiulisse ka soetama, aga mõtteks see jäigi... Ja nüüd oleks seda kiiresti vaja. Tegelikult on kindlasti veel selliseid raamatuid, mis päästaks hetke, aga mulle ei tule midagi praegu meelde.
Tahaks just "Lucca" kätte võtta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar