18 märts 2010

Ma arvan, et....

täna öösel me ei maga.

"Minu Taani" on valmis ja teel.

Naljakas mõelda, et kunagi koidab ehk päev, mil see tekst siin tundub mulle absoluutselt mõistetamatu. Et mis mõttes ei maga? Mis sellest sisi on, kui üks raamat ilmub? Aga võib-olla ei koge ma seda tunnet enam kunagi, ka nii võib minna.

5 kommentaari:

  1. nojah, ma muidugi eksisin mitte magamise osas:D magasin küll ja veel kuidas! nägin unes kenasti raamatu ilmumise ära (mida oli ka arvata ju) ja siis võtsin esimest korda raamatu kätte ja... Raamatukaas oli kõike muud kui see rohe-sinine variant - oli hoopis sama kaanepilt, mis "Minu Hispaanial", ainult selle vahega, et sel majal üks aken või rõdu oli ära photoshopitud. Ja ülejäänud aja unenäost juurdlesin sügavalt, mis seos on Taanil ja Hispaanial ja miks ometi kasutati sama pilti ja miks siis üldse see üks aken või rõdu seal muudetud oli:DDDDD
    Ah jaa, raamatuselja küljes oli mingi imelik...sang või ma ei tea mis asi, mis pidavat olema tohutult innovatiivne asjandus, sest siis on mugav raamatuga randa kõmpida. Kujutad ette, mis jampsi ma pidin öösel taluma:DD
    Kallid sulle ja J-le!!!

    VastaKustuta
  2. Mul on see jama, et magan lühikeste katkenditena, seega näen väga palju unenägusid ning mõned jäävad isegi meelde. Ja tead, mis ma täna öösel unes nägin? Et ma olin Taanis (nagu seal raamatus; loe veel petrone kirjastuse lehelt katkendeid:D:D) seiklemas. Kuid nii huvitavat mõttetegevust nagu Sul,mul ei olnud...
    Kas teos on raamatupoodides olemas? Teeksin kohe ühe jahiretke näiteks Solarise Apollo raamatupoodi:)

    VastaKustuta
  3. Sa elad vist ikka päris tõsiselt kaasa, kui juba unenäod sellest häiritud on:) Aga Apollo kodukas näitab, et peaks juba täitsa kohal olema (ma pole ju ise veel kauplustes silitamas käinud:D)

    VastaKustuta
  4. Homme-ülehomme proovin leida võimaluse kuiva jalaga poodi saada ja see teos enda riiulisse muretseda. Sinu juurde tulles võtan autogrammi jaoks kasa;)

    VastaKustuta