02 aprill 2010

Vahekokkuvõte lugemisest

Mul on vahepeal taas häid lugemiselamusi olnud. Mina ei tea, kas ma valin nii hoolega lugemismaterjali või olen aastatega kuidagi leebunud:) Või mõlemat. Igatahes oli nauditav Zadie Smithi "Valged hambad". Parajalt vaimukas, piisavalt mõtlemapanev, natuke uusi teadmisi ja mis peamine - jagus tükimaks ajaks. Peategelastest enim meeldisid kõrvaltegelased, nt Iris, Neena, Clara ema, või ka näiteks Mickey. Ajalised kõrvalepõiked mulle istusid, no tegelikult üldse kõik istus:) Eriti Jehoova tunnistajate välja joonistumine, see oli nii neetult ehe mu meelest.

Siis tuli Arundhati Roy "Väikeste Asjade Jumal" (tänud Deisile!). Mulle meeldis see, kuidas oli tabatud Estha ja Raheli mõttemaailma - see on see, mis aastatega endal unuma kipub... et mismoodi ma ise selles vanuses ilmaasju nägin, kuidas mõistsin, kohati nii...ei tahaks öelda, et vääralt, aga lihtsalt teisiti. Ja milliste sündmuste ahela see võib esile kutsuda. Kirjeldused meeldisid, häirisid veidike hüpped ajas. Aga nagu ma järelsõnast aru sain, siis ta kirjutaski läbisegi, mitte järjest. Kuna aga lõpuks kõik paika loksus, siis ei ole ju probleemi. Ah jaa, ma vist olen lootusetu blondiin, aga üks asi jäi mul lõpuni mõistmata... Jäi lausa nii vaevama, et hakka või oma mõistuses kahtlema ja uuesti üle lugema:) Aga olgu, aja puudumisel ma seda siiski ei tee:D Ma mõtisklen selle üle nüüd väheke aega...

Ja siis soovitas keegi kuskil blogis Leonora Peetsi "Maroko taeva all", selle ma nüüd järgmiseks käsile ka võtan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar