07 mai 2010

Estonian Airi stjuardessid on vahemasti lobusad tegelased

Loomulikult on meil koigil aaretult hea meel, et Eesti Ohk taas Hamburgi liini kaivitas (kuigi see voiks muidugi aastaringselt toos olla;), kui vahepeatus Berliinis oli yks vaegagi naljaka ettevotmine. Vist on asi alles sisse tootamata, samas igasugused vahepeatused on nii ehk naa hirmus tylikad ja ebameeldivad. Esmalt eksitav info, et lennukist ei tule yldse vahepeal valjuda (mispeale kogu kola oli roomsasti maandumisel laiali), siis ootamatu teade, et ikka peab lennukist valja kobima. Siis elusloomade sorteerimine, et kes ja mis jarjekorras valjuvad, siis loksutamine lennujaamabussis, siis veelgi suuremas segaduses olevad Berliinist Tallinnasse lendajad...
Aga stjuardessid olid vahvad ja vaprad. Kuigi nad pidid antavat infi pidevalt korrigeerima ja muutma ja see neile hirmsasti nalja tegi (reisijatele samuti;)), sailitasid nad huumorimeele.
NB! Eesti Ohu pardatoitlustusel pole viga midagi - mingi kummaline halin koigest, mis eelnevatel paevadel Eesti meedias yles tommati.

Ah jaa, peaks Annist ka uue pildi tegema, aga minu kasi ei touse seda vist tegema...sest ta muutub iga paevaga yha, no ei tahaks oelda, et inetumaks, aga midagi sinnapoole. Ma ei saa aru, mis tal seda kulmu- ja habemekasvu nyyd mojutanud on? Ja no nyyd on selge, et tema teiseks nimeks saab Rapakoll.

1 kommentaar:

  1. Tundub halekoomiline seik, ent sellistes olukordades on parim huumorit säilitada.
    Eesti õhu pardatoit on maitsev, ent kuklid, mida mina sain, olid pisut kuivad ja ilma sisuta.
    Üldiselt ma olin sellest edetabelist šokeeritud.

    VastaKustuta