15 mai 2010

Klanxbüll

Ma ei ole tükil ajal Klanxbüllis kæinud. See vøib muidugi mu vana pea syy olla, aga mul on kuri kahtlus, et pæikesepatareisid ja tuulegenekaid tuleb juurde umbes nii nagu seeni pærast vihma. On absoluutselt silmale harjumuspærane, et elumajade pæikesepoolne katus on pæikesepaneelidega kaetud, kuid nyyd on juba suured lautade ja masinahoonete katusepinnad ka neid yhtlaselt tæis. Hetkel tegelevad aktiivselt lagedatele væljadele, mis jæævad vahetult kaitsevallide ette, paneelide paigaldamisega. Ja ma ei pea silmas mingil piiratul alal yhe talu juurde kuuluvaid pæikesepaneele, vaid nendega on kaetud lahmakad væljad.

Ja neid ehitatakse aina juurde. Isegi tænasel "kaunil" laupæeval kæis vilgas aluste paigaldus. Vøhiku pilgule tundub muidugi kummastav, et sellise statsionaarse pilvisusega yldse on vøimalik mønda pæikesekiirt pyyda. Ju siis... Mis mulle muidugi meeldivad, on væikesed lambatupsud, keda kasutatakse oletatavasti siis muruniidukitena. Tøesti, tøesti, paneelidealune murupind on kenasti madalaks pygatud ja seda ilma liigse vaevata, væga praktiline.
Tuuleveskitest ka pilte, kuigi need pole eriti uudiseks...


Siis leidsin tæna veel yhest asulast, kooli læhedusest, nn lamava politseiniku, milliseid ma meelsasti næeksin Viljandis nii møneski kohas:) Need on veelgi "mønusamad" kui need tavalised pikad sirged tøkked:))))Kenad næevad vælja ju ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar