26 mai 2010

miks?miks?miks?



Tæna vingus ja undas taas terve taevaalune sõjalennukite õppustest.No tore-tore, ega mul nende vastu midagi olegi ju, aga kui kostuvad nii põnevad hääled, siis tahaks ju näha ka midagi! Ja nagu kiuste teevad nad neid lende suht pilvise ilmaga - miks? Porque??? Kas neil on need lennud nii pikalt paika pandud ja lihtsalt "juhtub" nadi ilm olema neil päevil...Või nad lendavad meelega pilves ilmaga, et m i n a ei näeks kõike? Aga seda enam ma tahaks näha ju:D tegelikult ma olen korra või paar näinud küll neid ägedaid masinaid, aga siis olin ma Vojensis kohapeal. Siinkandis kuulen ainult neid hirmsaid hääli.
Muidugi võiks seda asja otse õigest allikast uurida, sest 6.juuni toimub Danish Air Show, sedapuhku just meie mail Vojensi külje all Skrydstrupi lennuväljal. Nii et kui mul pärast Portugali veel võhma ja jaksu on, siis tuleb oma vanad kondid kohale vedada sinna vist:)
Aa jah, kõik kenamad paigad need militaaronud endale krahmavad, Rømøl niisamuti.
Ja siis ma leidsin üks päev veel põõsast sellise asja:

1 kommentaar:

  1. me oleme ühel suvel taanist läbisõidul olles käinud samal üritusel. päris pull asi oli

    VastaKustuta