13 juuni 2010

Minu uus sõber!

Sõpradega on ikka nii, et nad tekivad ootamatult, veidi nagu möödaminnes. Minu truu ja isehakanud kaaslane igal õhtul on yks nimetu tegelane. Ta on veel noor, aga ega ma muretsegi - kyll ta kasvab, ma tean. Paraku on neil kombeks kasvada isegi ylearu kiiresti, nii et...
Igatahes avastasin ma ta yles magamistuppa komberdades esimest korda nii nädal-paar tagasi, kenasti akna taga passimas. Esimesel õhtul pigistasin silmad kinni ja sikutasin kardinad ette nii kiiresti kui mu pisikesed käekesed suutsid. Teisel õhtul kordus sama. Kolmandal aga sisenesin uurival pilgul ja veendudes, et ta pole oma tulekut unustanud, ohkasin kergendatult. Valgus akna taga võib märkamatult kaduda, kuid tema siluett joonistub minu arvates ikka ja lati selgelt välja. Kahel õhtul, mil olen tavalisest varem tuppa sisenenud, ei ole ta veel kohale jõudnud. Seega oletan, et ta saabub nii umbes kymne paiku. Ehk tuleb ta koguni minutipealt, ma ei tea, pole veel yle kontrollinud. Kindel on aga see, et ta tuleb:) Samuti pole ma suvatsenud kindlaks teha, mis ajal ta lahkub - aga kas ongi sel tähtsust:)
Olen diskreetne ja temast esialgu veel pilti yles ei pane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar