07 juuni 2010

Tehnikaminutid:P

Portugal ja pæike kurvastusega maha jæetud ning øøjaheduses Billundist kodu poole kulgetud, vøib end løpuks taas vihma ja tuulega harjutama asuda. Haa, aga tegelikult oli eile ysna købus suveilmake, mis nyydseks muidugi taas kord minevikuks saanud.
Eilse pæeva elamused siis seotud puhtalt Danish Air Show´ga, mis pakkus kordades rohkem, kui ma oodata oskasin (okei, minupoolne kehv eeltøø, tunnistagem ausalt:) Igatahes suutsin ma neli tundi vastu pidada... siis oli kael kange ja silmad pæikesest valusad. Ja no olgem ausad, see kytusehais, mis kilomeetrite ulatuses ringi heljus, ajas veidi iiveldama ka. Ja teepervedelt kylge pookinud puugid ei møjunud innustavalt.
Aga show oli vøimas, lahe, fantastiline, ybersupermega vaimustav!!!Vigurlennud ja kopterid olid yle møistuse lahedad, kuni ilmusid kiiremad masinad:) Sinna, kuhugi arvukate F-16 vahele mu syda løpuks jæigi.

Jaa, kujutage ette, need minu lemmikud ei vøtnud kiirust væhemaks, et ma saaksin neid paremini pildile pyyda:)))Nii et ega mul hæid pilte siia panna olegi. Ja paaril korral, kui nagu lendaski væga læhedalt, ma ytleks, et lausa riivas kuklakarvu, oli mu ainus møte vaid, et kas elu vøi pilt ja no loomulikult ma valisin elu:)Ja kuskil selle "elu vøi pilt" vahepeal jøudsin møelda ka, et kas autoaknad jæid terveks vøi mitte. Muidugist, et jæid.




Tegelikult oli dronning ka kohal, aga mind ta yles ei otsinud ja mina olin piisavalt uhke, et ei hakanud ka nagu vaevama end liigselt. Nii et, tubli oled, Birgit - hea pilt;)!
Omaette vaatamisvæærsus oli muidugi køik see, mis toimus ymberkaudsetel teedel (sh kiirteedel) ja metsade vahel. Meie olime vist ainsad, kes ei olnud kaasa vøtnud toole, laudu, kohvitermoseid, piknikukorve, jalgrattaid... Taani naised on tragid - kui ilm yllatas neid seekord positiivselt ja bikiine kaasa ei olnud, siis koorisid nad vapralt end rinnahoidjate væele ja nautisid lisaks øhushowle ometi ka pæikest. Yldse oli yks igatpidi vægev hygge!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar