14 august 2010

Ikka veel...

...olen hingega "Paradiisis" ja õhkan ja ohkan ja õitsen. Mulle kohe istub see praegu. Ammu ei ole ühtegi raamatut nõnda korduvalt üle ahminud, tahaks paksu punase vildikaga joonida ja salamärke vedada, kuigi ma tegelikult ju ei ole raamatutesse kirjutaja tüüpi, pole kunagi olnud. Ikka mingi austus on säilinud.
Ja nüüd veel avastasin sinna kõrvale Hedvig Hansoni plaadi. Ärge küsige, et mis cd, ma tõesti ei tea:) Aga nii hea on, tõesti! Kõigil on tõsiselt villand, naabritel (vist) ka, maja eest möödujatel, sest rõduuks on loomulikult lahti. Ja siis me A-ga tantsime vahepeal, liugleme ja hõljume ja jälle õitseme ja mitte keegi ei mõista, miks me nii õnnelikud oleme.

Ja siis ma ikka mõtlen, et äkki peaks oma Paradiisi kirja panema. Aga kuidas ma tean, et aeg on selleks õige? Ei teagi ju... Hilja ehk ei ole, aga vara võib-olla küll. Samas mälu hakkab nagunii varsti alt vedama, ma kohe tean seda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar