27 august 2010

Ootaja aeg

Ootaja aeg pidavat pikk olema - kas ma saakski sellele vastu vaielda. Muidugi ma ootan! Aga ootusaeg ja sellega kaasnev ärevus on magusad ja meelierutavad. Sest tegelikult mulle meeldib oodata ja mulle meeldib ka teel olla. Teel olemine on ju magusam kohale jõudmisest, või mis?
Iga aeg on millekski vajalik. Ja ma ootan, et saada teada, milleks see minu praegune aeg vajalik on.
Kas ma olen alla andnud - ei! Kindlasti mitte.
Ah jaa, ma loen praegu Hans Luige "Minu imelist elu". Ja jõudsin juba muretseda, et kas Aeg ikka annab võimaluse ka mälestusteraamatu teiseks osaks. Äsja aga avastasin, et tõepoolest, on ka teine osa olemas.
Lugemisjärge ootab Jan Beltrani "La mala vida ehk neetud elu"... sellega seoses meenub, et hiljuti vaidlesin sellel va minu maitsemeele teemal...et minu maitse pidavat ettearvamatu olema:D Oh jaa, kui te vaid näeksite mu raamatukogulaenutuste nimekirja (ikka seda kronoloogilist, eks), siis oleks pilt veelgi hirmsam. Õnneks ma ju kõiki oma lugemiselamusi siia ei pane kirja.
Tegelikult on raamatukogud inimkonna allakäigus süüdi, vähemalt selle inimkonna osas, kes loeb :) Sest ma ei taha mitte mõeldagi millise aja võtab lugemine ja raamatukogus käimine - äkki mul jääb pool elu sellepärast elamata? See ilusam pool just.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar