15 oktoober 2010

Ja nii ongi!

Huvitav, kas need on vanuselised muutused või mis? Ma ei ole varsti juba 7 aastat ühelgi tööintervjuul käinud, neid kribimisega seotud kohtumisi (haa, neidki pole eriti ju olnud) ma nii väga ei arvesta - need on teistmoodi. Aga ei mingit pinget, isegi uni oli eelneval ööl eriliselt magus:)
Õigupoolest on töövestlused väga ettearvatavad, isegi minusuguse võhiku jaoks. Küsimused on üsna samad, mis aastaid tagasigi, jalust rabada naljalt ei õnnestu. Ainult see viimane ehk - kui väga sa seda tööd tahad? No ausalt, kas sellele peab vastama ausalt? Et mul on igakord kurb selle töötukassa tädi juurde minna ja öelda, et ma cv-sid ei saada ja et oleks midagi targemat öelda, siis ma vot teile siia ikka saatsin. Ja et ma ei osanud arvestada, et te mu vestlusele kutsute:) Muidugi ma ei öelnud seda.
Tõsi, mida suurem see konsiilium on, seda kaootilisem on ka nende küsimustega pommitamine. Hüppavad ühelt teemale teisele nagu nõtked gasellid. Õnneks koosnes kõrgeauline konsiilium väga erinevatest tegelastest - seal oli preili Püüdlik, preili Rõõmurull, preili Kohusetunne ja mingi seletamatu tegelane veel:) Koll-kolli üritasid nad ka teha - nii ja nii palju seaduseid pead tundma, need ja need määrused pähe tuupima, ületunde tegema, ka vabadel päevadel tulema virnu likvideerima, tusatsevate tädidega arvestama, solvuda ei või ja mida veel:) Haa, ma olen kõike seda ju juba näinud - üllatage mind palun!
Aga see mulle ei meeldinud, et preili Püüdlik vene keelt hakkas minuga purssima, nad pidi teadma, et see pole minu ampluaa. Õnneks olen ma kohutavalt aus (mõnikord, mitte selle lõpuküsimuse osas:) ja ei luisanud cv-s oma keeleoskuse kohapealt. Ma ju mäletasin, et ka 7 aastat tagasi tuli vene keeles "sundimatult lobiseda".
Kõige tähtsama tädiga on loomulikult ka mingid minevikuseosed, aga ma ei teagi, kas tema pildi kokku pani. Oleme koos kunagi õppinud ja tarka nägu teinud.
Aga adrenaliinilaks on mõnusalt võimas, praegu läheks käiks veel paarilt vestluselt läbi...teeks nii mõne kuu jagu ette neid ära, siis jõulud hooleta:)
Nii et olen kutsetele avatud:D Kutsuge, vestleme, oleme lõbusad! Isegi tööd ei pea pakkuma:P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar