29 oktoober 2010

Saare kutset kuuldes - Arensburg

Mina ei tea, miks kogu aeg juhtub nii, et ma Saaremaale just sügis-talvisel hooajal satun, ehk on tegemist puhkuse-kiirabiga või muu taolisega. Et suvel on muidu ka ilus ja just sel hallimal ajal on vaja väheke minema saada. Iga kord mõtlen, et kas minna vanasse ja äraproovitud kohta või proovida midagi uut. Iga jumala kord on kiusatus avastada ikka uut, aga samas tõmbab ka vana poole. Seekord otsustas asja see, et vanasse lemmikusse Grand Rose´i ei olnud enam vabu kohti.
Neetud!
Georg Otsa spaast mäletan ma siiani surnud ämblikuid ja mõista, ja kuigi muus osas etteheiteid ei olnud, siis vaat need ämblikud ei lähe meelest. No mul kohe on nendega mingi oma teema, tahan või ei:)
Hea küll, kui Arensburg, siis Arensburg.
Ma arvan, et parimad kõige selle juures olid lõppkokkuvõttes restoran ja hoolitsused. Restoran sobis nii interjööri kui ka toidu osas, ja muusikavalik oli kümnesse!
Mis aga ehk veidi ehmatas, oli tubades värvivalik. Must, must ja lausa MUST, ma ütleks. Kuigi lagi oli kõrgem kui kunagi varem ühelgi minu poolt proovitud hotellitoal, siis must üldmulje jäi ikkagi samaks. No tegelikult siiski lagi ise ei olnud must (vist), aga kui kõik muu on, siis tundub ka see juba mustana:))) Ja ka aken oli võimas, kuid isegi sellest ei piisanud:) Ikka oli kõik väga must. Ka lauad ja öökapid ja minibaar ja vaip ja... mustaga seab hotell muidugi endale kõrgemad nõudmised koristamise osas. Sest, kust paistab tolm kõige paremini välja - õige!, musta värvi klaasi pealt.
Bassein oli armas ja minusugusele mitte-ujujale igati sobilik. Aga kui olla enne harjunud Grand Rose´i laiema valikuga, siis oli Arensburgis muidugi võimaluste poolest oluliselt kasinam. Enamasti küll sinna rahvamassi ei kogunenud, aga ega üle 6 inimese olekski saanud:) Mingid vesivõimlemise tädid vallutasid selle vähesegi basseiniruumi ja siis ei jäänud muud üle, kui nukralt saunas kükitada. Saunad muide, on Arensburgis meestele ja naistele eraldi. A. otsustas, et talle meeldib rohkem meeste poolel, või nagu tema seda nimetas - poistesaunas - ja nii ta seal käiski:) Mina oleksin ju ka poistesauna tahtnud, aga pidin ikka naiste poolel edasi passima:) Saunalava oli muidugi megatuline, tõenäoliselt kasutatud valesid materjale või ma ei tea. Igatahes oli paras kunsttükk üldse lavale saamisega, nii tuline oli kõik:) Ja no riietusruum oli ka hirmus külm. Ja need kolisevad metallkapid, no ei meeldi need mulle:) Samas ma muidugi ei tea, kas need on igalpool mujal ka samad, sest mitmetes spaades on toast tulijatel võimalus otse veemõnusid nautima minna.
Aga tegelikult oli üldmulje normaalne, lihtsalt, kes rõhub rohkem vees mõnulemisele, siis peab arvestama veidi kesisemate võimalustega. Lühidalt öeldes: järjekord Arensburg ja siis Grand Rose, on parem variant kui vastupidi:)

Oo, ja praamid on vahepeal paremate vastu välja vahetatud - nüüd on peale saamiseks töö kiire ja korralik ja ka üle vee saab rutem. Natuke kenam näeb seestpoolt ka välja mu meelest.

Saaremaa ise on muidugi oma tuntud headuses, seepärast ma sellel pikemalt ei peatu.

Paar stiilinäidet siis toast ka:



Must lagi on meie toal
ja meie ajal ka...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar