17 oktoober 2010

Trühvlid - pagan, jälle jäin hiljaks!


Nii ja nüüd see siis juhtus! Kõik, kes mind eelmisel suvel ühel grilliõhtul välja naersid - saite nüüd!
Teatavasti lugesin ma tol korral trühvlitest artiklit ühes taani ajakirjas ja kuna seal oli juttu Gotlandil leiduvatest trühvlitest, siis oli minu seisukoht, et järelikult peab trühvleid ka Saaremaal olema. Muidugi hõljusin ma tol suvel üldse mingis trühvlipilves, sest juhtusin järjepanu lugema ka raamatuid Lõuna-Prantsusmaast, kus trühvlid samuti meelierutavaks teemaks.
Ei saa salata, et tol õhtul kangastusid mu silme ees Kuressaarde sõites tee ääres kasvavad tammed. Ja oleks mul need koerad või sead olemas olnud, oleks ma esimesel võimalusel saarele läinud:)
Ja nüüd siis tuleb välja, et ikka jõudis mingi svensson ette! Läheb veidi aega kuni ma oma pettumusest üle saan. Samuti ärge imestage, kui mind järgmisel nädalavahetusel Saaremaal kolamas näete, looduses ja puha:) Või siis pigem ikkagi kusagil spaas. Sest ma usun, et ka svensson läks pärast trühvlite leidmist veemõnusid nautima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar