27 november 2010

Inimesed on nii ilusad ja head

Ja lisaks ilus ja hea olemisele, on inimesed ka marupõnevad, ma ikka jätkuvalt imestan. Näiteks usun ma, et siin käib lugemas nii mõnigi tore ja vahva inimene ja selle üle on ju ainult hea meel. AGA kui ma nüüd küsiksin, et millise otsingusõnaga kõige sagedamini siia blogisse jõutakse, siis ei arvaks seda keegi vist ära. Ma olen juba tõsiselt hasarti läinud selle päeva ootamisega, mil siia ei satu ühtegi "lõbumaja" või "lobumaja" otsijat. No see on absoluutselt amazing! Mulle pakub haiglast mõnu kujutleda ette, mis toimub nende inimeste peas, kes guugeldavad lõbumaja:)Ja samas on muidugi meeletult kahju, et need vaesekesed ei saa mingit eriti põhjapanevat infi, kasulikke aadresse ega isegi mitte mahlakaid kirjeldusi:D See on see koht, kus tahaks Jakobi moodi näidata pika nina saajat, kahjuks ei oska ma seda tema leivanumbrit nii hästi kirjeldada, et see siinkohal ära tuua. Seda peab ise nägema.

2 kommentaari:

  1. mina sattusin siia blogisse otsingusõnaga --päkapikk ja jäingi lugema ..Ilusat talve...
    minu blogi leiad: ma tahaksin kodus olla otsingusõnaga

    VastaKustuta
  2. tulen kindlasti kaema:) lugemisteni!

    VastaKustuta