30 detsember 2010

Järgmine aastalõpu statement

Mina, va konservatiiv, kelle käed väriseksid ärevusest ja muutuksid hoobilt higiseks, kui keegi mulle e-lugeri pihku pistaks (seda ei ole veel juhtunud ja ma venitan viimse võimaluseni), pean erakordse kohkumusega tunnistama, et alates tänasest on"Minu Taani" ka elektroonilisel kujul saadaval.
Mitte et see mulle üllatusena tuleks, aga imelik on ikkagi. Kuidagi kihelema ajab. Et ongi e-ajastu, e-raamatud, e-kirjandus.... e-inimesed, e-lapsed, e-raamatukangelastega. Et lapsed 30 aasta pärast ei haara kaenlasse räbaldunud nurkadega kapsaks loetud "Pipi Pikksukka" ja ei ronigi murelipuu otsa onni.
Halvemal juhul istuvad nad halvasti valgustatud toas, kus virvendab mõni kuvar või muu ekraan, haaravad vahepeal lauanurgalt oma e-lugeri ja lasevad hetkeks pilgu üle ridade.
Paremal juhul võtavad nad küll e-lugeri näppu ja ronivad sinna murelipuu otsa.
Aga see oleks päris sürr vaatepilt. Ja mina oleksin sel juhul see halliseguse krunniga mammi, kes kõnnib mööda ja võehtab puu poole.
Sest murelipuu ja e-luger ei käi kokku:)
Ei käi ju? Ega?
Või raudteejaamas järgmist rongi oodates kougib seljakotirändur taskupõhjast e-lugeri ning asub aega parajaks tegema. Minu silmis peaks ta võtma ikkagi rohkem või vähem loetud paberraamatu ja ennastunustavalt sellesse süvenema.

Palju õnne!

NB! usun, et digikogu.ee-s siiski hinnal üks null lõpust ära võetakse. No niiiiiiii hea see raamat ju ka ei ole, et sedavõrd kõrge hind ette keevitada.

2 kommentaari:

  1. Hahaaha, ma mõtlesin huviga, et mis selle hinnaks siis on pandud. Jah, sellist hinda ei oleks ma ise ka ette kujutanud :D Aga mine tea, teadmised pididki kullast kallimad olema, miks siis mitte kohad, kust neid ammutada ;)

    VastaKustuta
  2. :) tõesti-tõesti, ka nii võib asjale läheneda:)))

    VastaKustuta