23 detsember 2010

Pealkirjad on tõsiselt nõrk koht...

Täna oli postitädi erakordselt pikalt mu ukse taga. Kahtlustan, et ta tundis trühvlilõhna ja ma tean kui mõjuv see on, oo jaa! Kuna üks taani päkapikk mulle seda tõi, siis on siililegi selge, et järgneva paari nädala jooksul panen ma seda absoluutselt IGA toidu sisse. Erandiks ehk ris a la mande, kuigi kiusatus on:)
Tegelikult oli loomulikult Ekspressi päev ja Äripäev oli kogukam kui muidu ja on üsnagi tõenäoline, et postitädi toppis hoopis neid postkasti.
Aga lõhna võis ta ka tunda, no nii natukenegi...
Meeldetuletuseks aga neile, kel soodsa hinnaga "Minu Taani" soetamata, siis viimaseid päevi on veel võimalik seda teha. Otse kirjastusest siis, aga kuna tragid töötajad sealgi pühi peavad, siis võib tellida hoopis posti teel. Jõulukampaania peaks lõpu leidma 26.detsembril.
Aga kes autogrammiga ja täitsa tasuta tahab saada, võib ristsõnu lahendada ja loosiõnnele loota.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar