11 jaanuar 2011

Luulud


Ma jõudsin äsja järeldusele, et võiksin ideaalses elus töötada kas krevettide puhastajana või reisibüroos individuaalreiside kokkupanijana:) Kuigi ma kahtlustan, et suurtootmises ei puhastata krevette käsitsi, selleks on kindlasti mingid põnevad masinad ja liinid ja tont teab, mis veel olemas. Aga ikkagi, unistada võib.

Reisibüroos viskaks vist kiiremini üle, sest kaua sa ikka teistele reise kokku paned:P Samas jällegi ühte reisi algusest lõpuni koostades oleks nagu ise seal juba ära käinud, või mis.

Imelikud mõtted - nähtavasti hakkab neljas päev kohvita mulle mõju avaldama. Teisalt võib mulle sel moel mõni eriti hea mõtteubin lähiajal pähe tulla. Hoiame kanalid avatuna:)

2 kommentaari:

  1. Krevettide puhastaja...hm, kas see pole mitte natuke nagu puzzle kokkupanek...nokitsed endamisi ja pea on vaba suuremate mötetega tegelemiseks ;-)
    Aga väga suuri elumuutusi pole vist töesti mötet ette vötta, kui üks päev tekib tunne, et peaks krevette puhastama, sest äkki peale esimest täistööpäeva polegi enam nii mönus ;-)
    Siinkohal tuleb meelde, et kui iidamast-aadamast Pärnu kalatehases päevane vahetus läbi sai, siis ei julgenud keegi sealt kandist bussi peale minna - nii koledasti haises :-D Kohalikud vist lausa teadsid, mis busse vältida.

    VastaKustuta
  2. Haa, selle va haisu peale mõtlesin ma ka. Täna ajastasin puhastamise nii varajaseks, et lapsele lasteaeda järgi minnes ei oleks tal põhjust mahlakaid repliike hõigata.
    Aga üldiselt olen seda meelt, et ka mandlite puhastaja võiksin ma olla:)

    VastaKustuta