13 jaanuar 2011

Söön oma sõnu

Mõned aastad tagasi, ühel teataval ametikohal töötades, lubasin endale, et edaspidi väldin kõike, mis kannatab TOPistamist. Sest sellega seoses inimene ise tRopistub, mu meelest. Või tähendab, enamasti on see nii.
Täna seevastu, kui keegi läkitas seeseuguse lingi, lisades, et nii vähe minu-sarja raamatuid, pidin asja kaema.
Ja et mida siis inimesed üldse loevad. Tegelikult on mul inimestesse usku, sest ma kujutan ette (või loodan?), et kodus riiulitel on neil sootuks teised raamatud. Niipidi mõeldes ei olegi ju paha tulemus.
Siis veel kajavad kõrvus M. Teiverlauri sõnad biblioteraapiast ja jumala pärast - peaasi, et inimesed loevad:)


2010. aastal loetuim eesti ilukirjandus

1 Kivirähk, Andrus - Rehepapp, ehk, November : [romaan]
2 Aunaste, Maire - Mitte ainult meestest
3 Hunt, Kaia-Kaire - Minu Nepaal : muinasjutte Himaalaja jalamilt
4 Strider, Roy - Minu Mongoolia : raamat armastusest
5 Hommik-Mrabte, Kätlin - Minu Maroko, ehk, Maailma teistpidi vaatamise õpik
6 Saksakulm Tampere, Kaja - Minu Soome : üksinda omade seas
7 Penu, Anna-Maria - Minu Hispaania : läbi maailma iseendani
8 Raud, Mihkel - Sinine on sinu taevas
9 Ilisson-Cruz, Airi - Minu Austraalia : kuidas ma vahetasin raha aja vastu
10 Praakli, Kristiina - Minu Itaalia : kõige kirglikum ja kaootilisem
11 Õnnepalu, Tõnu - Paradiis
12 Kivirähk, Andrus - Mees, kes teadis ussisõnu : [romaan]
13 Väljaots, Urmas - Minu Pariis : kuidas moepealinnas ellu jääda
14 Anvelt, Andres - Punane elavhõbe
15 Kupinskaja, Maria - Minu Alaska : kasvatamas kelgukoeri ja iseennast
16 Nõmm, Tarvo - Minu Island : tule ja jää sümfoonia
17 Loog, Mai - Minu Tai : sinimustvalge jänku naeratuste maal : Bangkok 2008
18 Timmusk, Ene - Minu Kanada : eestlase eluratas vahtralehemaal
19 Kängsepp, Liis - Minu Argentina : vabatahtlikuna getos
20 Lember, Ira - Päevalilled : romaan
21 Aksli, Marje - Minu Moldova: diplomaadi naine Euroopa vaeseimas riigis
22 Tohvri, Erik - Kodutute küla IV. Neljas raamat, Läänetuul, taeva luud
23 Ruitlane, Olavi - Naine
24 Lender, Mae - Minu Taani : tuuline teekond keelatud maal
25 Volkonski, Peeter

Allikas:http://www.keskraamatukogu.ee/index.php?id=13155

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar