21 jaanuar 2011

Vastused küsimata küsimustele

Ma ei ole kunagi endalt küsinud, et kui kaua üks raamat kestab.
Mitte selles mõttes, et füüsiliselt patakas paberit või raamatus endas sisalduv info. Aga just kui hakata algusest lugema, et kui kaua siis aega läheb. Valjusti lugedes. Ei loe ju raamatuid häälega, v.a. lasteraamatud ja unejutud muidugi (endiselt oleme "Kaka ja kevade" juures, muide).
Täna sain vastuse sellele küsimata küsimusele.
8h 20 min
Täiesti usutav aeg, sest hääletult lugedes läheb tavaliselt ühe minu...-sarja raamatu peale keskmiselt 4 tundi, sellega olen juba harjunud:)
"Minu Taanist" on siis tehtud helisalvestis ehk heliraamat ehk siis sedasorti teavik (ui-ui, ma mäletan veel mõnda erialast väljendit vist:)), mille peamine asukoht saab olema Eesti Pimedate Raamatukogu. Teksti esitajaks on Külli Palmsaar.
Kuidagi armas on teada, et keegi kusagil on pidanud vajalikuks sellele raamatulegi helikeel anda ja viia see suurema lugejaskonnani. Oleks seda teadnud, oleks muidugi ise üritanud korra teksti valjult lugeda, et kas on üldse tegemist "loetatava" tekstiga, aga nüüd on nii nagu on:)
Mõtlen, et oleks põnev kuulata:) Eriti seda, kuidas K.P. hääldab "rødgrød med fløde"... Või millise rõhuasetusega ta Helga osa luges:)
Helikeelde on pandud veel ka "Minu Ameerika I", "Minu Alaska", "Minu Nepaal", "Minu Kanada" , "Minu Eesti", "Minu Island" ja "Minu Maroko".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar