14 veebruar 2011

Meeleolukat sõbrapäeva, kallid!

Kuigi ma võin selliste massipsühhoosile sarnanevatele päevadele mõeldes kurjalt uriseda ja paukuda, siis olgu pealegi:
HEAD SÕBRAPÄEVA!
Ma tean, et siin käib sõpru, keda ma tunnen kauem ja keda ma tunnen lühemat aega. Käib ainult virtuaalseid ja käib ka neid, kellega saab silmast silma kohtutud. Käib neid, kel nahk veel sile ja neid, kel kortse juba rohkem (elutarkust ka siis ju!), mõnel ehk juustes hõbedatki juba. Käib ehk mõni sellinegi, keda ma ei tea, et ta siin käib. Paraku ei ole te kõik tuvastatavad ju:( , ent teid on päris mitmel pool Euroopas ja natuke ma aiman, kes ja kustkohast siin käib:) Ja kuna ma olin tänavu laisk ja lohakas nagu Oskar Ohakas, isegi ühtegi tigupostiga kaarti ei saatnud, elektroonilistest rääkimata (jaaaa, te saite õigesti aru, et minu jaoks on lihtsam ja mugavam saata just nimelt tigupostiga kaarte!), siis peate seekord leppima sedavõrd vähesega.
Aga, mis peamine, te olete (nii reaalsed kui ka virtuaalsed) mu meeltes ka teistel päevadel!
Olge terved ja armsad!

4 kommentaari:

  1. Päikest ja röömu tänasesse...ja köikidesse järgnevatesse päevadesse!

    VastaKustuta
  2. mina ka üks neist virtuaalsetest vist:P Igatahes soovin sulle samuti lahedat sõbrapäeva. lugemisteni!

    VastaKustuta
  3. Minu poolt parimad soovid Sulle, Mae! Kindlasti soovin palju uusi ja humoorikaid blogikandeid ka tulevaks aastaks!
    Liis

    VastaKustuta
  4. Aitäh teile! Vahvad olete;)

    VastaKustuta