11 aprill 2011

Tuul.Luul.Puul

Taevast sajab asju, imelikke, ma julgeks väita. Hiljem, tõesti vaid paar sekundit hiljem, ei ole ühtegi märki mingist roosast asjast.
Olgu.
Nokitsen veel mõnda aega, ma nokitsen kogu aeg midagi, täiesti haige inimene, ma leian. Ja siis sajab kõrvalmaja katuselt alla midagi, mis meenutab lindu. Või mis ta`nd ikka meenutab, et ikka nagu ongi lind, täpsemalt väike kajakas (kui selliseid on olemas).Aga see va kajakas ei kulge absoluutselt normaalset lennutrajektoori pidi, vaid nagu kukkus maja katuselt allapoole. Ma ei näinud murul küll miskit kahtlast, mida ma seal enne näinud ei oleks.
Järgmiseks ei imestaks ma sugugi, kui mu aknast mööduksid rohelised mehikesed. Naiss, ma ütlen.
Samas ma sain eile tuult, see puhus otse mu peast läbi ja nii umbes sada korda. Pööning sai puhtaks, mu meelest. Aga kuidas sinna siis roosas lendlevad asjad ja surnud kajakad said?
Ja jällegi meenub mulle, et nägin täna öösel und, see EI olnud normaalne unenägu, seda ma ütlen. Keegi oli kõigi ustele kleepinud suured plakatid "SDE päästab su!". Logo ja kõik klappis. Ja postkast oli ka reklaami täis, kõik otse SDE pisikeste ja väledate käsilaste pandud. Kõik oli nii puna-punane, et see ajas hulluks, röökiv punane. Ainult ühel erakonnal on normaalsed värvid, seda ma ütlen. Aga punane, no anna minna! Miks ma pidin sellist und nägema ja kõik potentsiaalsed lahedad unenäod maha magama? Mingi SDE pärast....
ja ikkagi ma sain eile tuult...Liiga vara panin mütsi kappi. Kes ei taha sama kurba saatust, kandku mütsi, ma ütlen.
Müts päästab su, SDE jüngrite käest!
Kanna mütsi.

2 kommentaari:

  1. Mae, mina kanna nüüd mütsi, ausöna. Mis siis, et meil on öues üle kahekümne soojakraadi :-)
    Aga tegelikult tahtsin ma hoopis seda öelda, et sinu blogisse tulen alati nagu väiksele kaifile. Juba esimene postituse rida möjub nagu kutse pisemale mötterännakule (rännud ajas, eksju!) Mulle su rütm sobib. kohe väga.

    VastaKustuta
  2. Sirja, sa räägid nii ilusti - räägi veel:)! Aga tegelikult aitäh hääde sõnade eest ja ma võiksin sama sinu blogi kohta öelda, ja ilma naljata kusjuures! Ainult pilte ma hästi ei saa vaadata - kadeduseuss poeb sisse.

    VastaKustuta