15 aprill 2011

Zafón tahab mul pead segi ajada

Meil on nummid raamatukogutüdrukud, kes mõnikord selguse huvides kirjutavad raamatutesse järgnevuse kohta täiendavaid vihjeid, vähemasti on nad seda varasemalt harrastanud. Tundub, et viimasel ajal on nad oma vihjed kenasti urramisse kolinud, no ja mina iseenesest ka, eks, aga kohati on vanad harjumused visad kaduma.
Ja et nüüd siis tuleb välja, et ma ikkagi loen vales järjekorras, tere-tore, ma ütlen.
Kindlasti kõik need, kes minu mälestustes juba maha koksatud, on taas elu ja tervise juures ning mööbeldavad Barcelonas ringi. Kõik vanad on jälle noored ja siledad ning küll neid (minu jaoks) üllatusi tuleb teisigi.

2 kommentaari:

  1. No näed, nii tore avastada, et loeme taas sama lektüüri. Mul ka hetkel just Zafon ( Ingli mäng) käsil. Naudin, mõnuga....

    VastaKustuta
  2. Aga mulle tundub, et Tuule vari meeldib mulle veelgi rohkem:) Ja mind isegi ei häiri kuskilt otsast, et vales järjekorras loen, pigem tundub mulle niipidi isegi loogilisem:))) Silmad ainult tahavad peast välja hüpata....

    VastaKustuta