09 mai 2011

No shit ehk korraks hakkas kergem

Kahju, et ma ei viitsi oma aega raisata nõmedate inimeste peale. Ja kahju, et mul ei ole kätt ega silma fotograafia peale (kuigi antud juhul oleks seegi oma aja ja energia raiskamine nõmedike peale).Sest kui mul kõigest sellest kahju ei oleks, siis ma ikkagi teeksin selle koduka ära. No puhtalt kiusu pärast, eks, sest ma olen ikkagi eestlane.
Seni tahtsin ma sellele lehele panna kõik nõmedikud, kes ei korja oma koerte järelt julki kokku. Aga selleks oleks vaja korralikku fotokat ja tõsist huvi passimiseks. Ma teeksin korralikud lähivõtted neist inimestest koos oma lemmikuga, kõrval ilutsemas p...läsu, talvel tõuseks ehk aurugi veel. See oleks nii ilus. Nad ju tegelikult jumaldavad oma lemmiklooma, nad armastavad neid kenasti poseeritud fotosid, mida nad rõõmsalt interneedusesse üles riputavad. Miks na ei peaks siis samavõrd jumaldama pilte koos lemmiklooma ja tema väljaheitega?
Eriti kenad oleksid ülesvõtted, kus on näha, kuidas kena mimmu rõhutatult on pea kõrvale keeranud /"Jumal, minu koer see küll ei ole, mina ju ometi ei näe, mis tal sealt tagant välja tuleb" jne, jne/. Ma usun, et professionaalsed modellidki ei suudaks nii tõetruult välja mängida.
Või siis need käsikäes jalutavad paarikesed, ja kõrval roojav koerake. Oi, kui nummi pildi saaks.
Kodukal võiks olla siis jaotus a) piirkondade kaupa, b) koeraomanike nimede kaupa, c) koeratõu järgi. Õigupoolest oleks veel võimalusi, aga tont sellega! Koeratõu kaupa liigitamisel tegelikult suuremat iva ei oleks, kui ehk õppematerjal tulevastele koeraomanikele, et kui palju ja... Mõttetu ühesõnaga. Lisaks tekib küsimus, et milles see vaene loomake süüdi on? Et tema omanik laisk ja loll ja räpakas on ei ole ju tema mure või mis.
Piirkonna kaupa jaotamine võiks informatiivset väärtust omada kinnisvara soetajatele. Et kui oled lastega pere, siis saad tutvuda potentsiaalse kodu ümbruskonnaga, et kuidas seal ka puhtusega lood on.
Koeraomanike nimed ja näod oleksid aga ehk kõige kasulikumad. Kui ma näen, et üks pealtnäha viks ja viisakas tüüp enda ( ehk siis oma koera järelt, aga see teeb sama välja) ei suvatse koristada, siis ma tööandjana ei võtaks teda tööle, vallalisena ei looks ma suhet sellise räpakolliga, tulevikus tutvudes ja külla kutsudes manitseks juba välisuksel: "Et kuule, vaata, et sa mul kuhugi nurka ei lase, ole pai, mine ikka wc-sse!" jms. Lisaks võiksid kõik, kes on nende nõmedike peale tigedad, vahelduse mõttes oma prügikotti tühjendada nõmedike ukse või akna alla. Väiksemates kohtades oleks ju nägude ja nimede kokkuviimine imelihtne.

Vahemärkusena ei saa ma jätta mainimata, et mul on ammust ajast juba patoloogiline huvi, et kui need koertejalutajad ise looduses ringi kakerdavad, no ikka neis põhilistes kohtades, et kas nad ise vahel ei astu nagu mõne hunniku sisse? Või nad vaatavad nii pingsalt jalgade ette kogu aeg?

Nii aga mitte sellest ei tahtnud ma üldsegi kõnelda:) Täna hommikul otsustasin, et sellel lehel, mis oleks ajendatud siis koeras...st, oleks veel mõned alajaotused, näiteks prügikollide kohta. Ei, ma ei pea siin silmas klassikalises mõttes prügikolle, vaid neid, pealtnäha, oi, kui armastusväärseid ja viisakaid ja koguni soliidseid tüüpe, kes süüdimatult kõik tarbetu maha loobivad.

Näide. Aeg-ajalt sõidab meie juurde siia, praktiliselt tänava lõppu ja looduse "algusesse" üks auto, väike hõbedane Ford, ärgem siis täit reg.nr-t siia pane, aga ütleme, et tähed on BBY. Auto sõidab siia sügisel ja talvel, suvel ja sügisel, mitte liiga tihti, ent siiski korduvalt ja korduvalt. Meesterahvas ja naisterahvas hüppavad autost välja ja kukuvad kohe tossutama. Naine üritab riides olla nagu daam. Aga just nimelt nagu, ikka on üll mõni kostüüm või kontorisse sobilik kleidike, lehvitab oma porgandpunaseid laines juukseid ning tunneb end nähtavasti mugavalt. Mees on selline suvaline jorss, teksad ja tuulejopi moodi asjandus ning nõme päikeseprill ees. Aga nad püüavad olla lahedad, tulid loodusesse ja puha ja tõmbavad mõne mahvi... No ja siis nad tossutavad ja vestlevad ja kõik tundub hirmus kena olevat. Seejärel aga viskavad nad oma fucking konid sinnasamasse maha, nühivad natuke kinganinaga ja istuvad autosse.
No ajab isegi kõige rahumeelsemal inimesel vererõhu lakke.
Eriti, kuna prügikast on vaevalt 2-3 meetri kaugusel. Ei saa nii üle mõistuse pime või mugav või ma ei tea mis asi olla!

Sellistel puhkudel tekib mul alati soov minna ja osta Hellevadist need maasse torgatavad tokid, millel otsas koerakujutis ning suur kiri "NO SHIT". Ainult et mul kuluks neid kole palju siia:( Ja siis ma peaks veel hankima ühe autokujutisega ka ning sinna võiks siis kirjutada konkreetse auto reg.nr, niimoodi suurelt ja punaselt.
Samas, kui nad ei märka prügikasti, ei saa kindel olla, et nad ka seda silti märkavad...

2 kommentaari:

  1. meil eile oli juhtum, kus poiss valgeks muutunud junni kätte sai. kujuteldamatu. ise korjame alati oma koera s**a ära ning kindlasti ei käi temaga laste mänguväljakul nagu siin pealinnas ikka näha on. kodukas on teretulnud mõte, ma võin siinset piirkonda katta, meil selliseid vasikatega jalutajaid küll, kes oma koera saavutusi murult ära ei korja...

    VastaKustuta
  2. Kui päev otsa hunnikuid pildistada, äkki tulevad need hiljem unenägudesse ka....:)

    VastaKustuta