01 juuni 2011

Lastekaitsepäev Viljandi moodi


"Sakala" väidab, et täna all järve ääres avatud mänguväljak on üks Eesti uhkemaid - saame kaeda, ütlen ma:) Sest täna oli igatahes raske löögile pääseda, ei hakanud üritamagi. No enne ametlikku avamist oli vaatepilt selline nagu juuresolevalt pildilt näha.
Jõudsin mõelda ka avamisele eelnenud halale viletsa kellaaja osas, sest rahvahulk tõestas vastupidist - oli lapsi, oli lapsevanemaid, oli asjaosalisi, sõnaga, kel tarvis, sai kohale tuldud. Ent mulle siiski meeldib see eestlastele tüüpiline ving, tegelikult on see ikka äraütlemata armas ju:)
Meie lasteaiarühmast oli ka rohkem lapsi järve ääres kui rühmas vist.

Raamatukogutüdrukud näitasid järjekordselt enda asjalikumat poolt ja tulid rongkäigus kesklinnast alla kohale, maskid ees ja puha. Tähendab, tüdrukutel nagu ei olnud maske, aga lastel, ikka lastel siis, saate aru küll ju. Vahva värk, ma ütlen!
Aga kuum oli, põrgulikult kuum.


Linnaisad said +30kraadises leitsakus ka veidi kostüümides praadida ja kui ühel päeval nende teeneid ehk üleval mäe otsas enam ei vajata, võivad luua Mäeotsa näiteseltsi ja Siilionu ja Kukeonuna edasi tegutseda.


Igatahes mis ma oskan öelda - pikka iga sellele mänguväljakule! Kusjuures ma ei ole absoluutselt irooniline, vaid mõtlengi nii.

P.S. Mulle meeldis kommikorvile pealevajuv lastemass:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar