07 juuni 2011

Millest räägid, eestlane?

Eestlane ei ole üldjuhul eriti originaalne ja kõneleb ette ja taha ilmast. Enamasti on see liiga külm või liiga kuum. Kehtib ennekõike paari viimase aasta kohta muidugist. Enne seda oli mitu aastat lihtsalt mõttetu - ei üks ega teine ja ajas kergemini ärrituvad isendid ekstra marru. Mõnikord on veel ka liiga kuiv või märg, ja ongi kõik. Kui on mõni tormipojuke, siis on jälle juttu kauemaks.
Suvel räägib eestlane lisaks ilmale ka uutest grilltoodetest ja õlledest. Kui on põhjust, siis ka laulupeost, meiekandi inimene pigem folgist. No enamasti me kas tuleme selleks ajaks linna või lähme linnast ära. Et siis põhimõtteliselt kaks varianti. Enne folki arutatakse ööbimiskohtade üle, kellel ja kuhu on pakkuda, pärast jagatakse muljeid, et kas ja kuidas vallatud ööbijad kohalike rahu rikkusid. Need, kes end pittu kohale vedasid, saavad hiljem vahetada mahlakaid detaile nähtud tegelastest. Värvikamad näitavad end (mitte et nad ise sellest hooliksid või enesele teadvustaksid), ilmetumad siis omakorda uurivad neid esimesi, kadedusest või erutusest rohelised. Lisaks tehakse statistikat leitud kanepikoguste üle ja nõnda edasi.
Sel aastal aga vaimuvaestel eestlastel veab - neil on sääsed, ja mitte vähe! Uus teema, mida igal sammul lahata, tööl ja bussipeatuses, öösel takso-onuga sõites, turul või poes kassasabas seistes. Üldiselt on kõigil sõna sekka öelda. Mulle tundub, et ühelgi viimasel kevadel ei ole nii vähe kõneldud superstaaridest või Anu Saagimist või suvetuuridest või teleripurki topitud reality-showdest kui tänavu.
Google suisa kubiseb sääseteemadest, ja tõrjevahendite efektiivsuse võrdlemine on sealjuures kõige vähem huvipakkuvam osa:) Minule kohe eriliselt sümpatiseerivad guugeldatud pealkirjad nagu näiteks Sääsed söövad silmad peast või Kas sääsed võivad levitada HIV-d või Sääsed kimbutavad Salmel mängivaid jalgpallipoisse, ja no nimekiri on lõputu, mis neist ikka siia ümber laduda, lugege ise!
Aasta Tegija võiks raudselt olla sääsk, pole kahtlustki.
Aasta Reklaami Auhinna võiks anda aga näiteks Sääse Autoremondile vms ettevõttele, kes saab üüratu reklaami osaliseks:) Ja põhimõtteliselt ei ole selleks palju vaja tehagi (no natuke tööd ikka ka, eks), sääsed ise teevad internetiavarustes põhiosa ise ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar