08 juuni 2011

Statement nr ma-ei-tea-mitu

Palun Eestimaale minu puhkuse ajaks:

- +10 kraadi, soovitavalt koguni miinuskraade
- ohtralt vihma
- taevast võiks sadada kas või pussnuge (ainult mitte mu tomatite peale)
- tormi-iile
- üle silmapiiri kihutavaid halle pilvi
- et mu rõdumaasikad ei valmiks veel
- kõike muud koledat (v.a. Islandi tuhapilved)


Kuna kõik paha, mis soovid, tuleb endale mitmekordselt tagasi, siis selle viimase võtan ma maha:) Aga üldiselt... nojah, mõte jääb samaks:)

2 kommentaari:

  1. Jõudsin siia ühe teatava Malta blogi kommentaari kaudu ja tahtisn lihtsalt öelda, et kuigi MINU.. raamatuid veel üksikud lugemata, siis vaieldamatult enim nautisin sinu mõnus-muhedat Taanit. Aitäh nende mõnusate õhtute eest, mis sa minu jaoks nii meeleolukalt sisustasid!

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Kaili, hea sõna eest!

    VastaKustuta