15 juuli 2011

Tuhat tunnet Tuhalaanes




Eile õhtul väärikas ümbruskonnas tegi Jää-äär minu, ja loodetavasti ka teiste, hingele pika ja sooja pai. Kõrvadel ja hingel oli hea olla. Õhtutaevas kihutanud tinahallid pilved sobitusid kenasti Jumalaema Uinumise kiriku juurde mäele, kõrgete kohisevate puude varju.
Jää-ääre poiste ja tüdrukute kiituseks peab ütlema, et kontsertide toimumiskohtade valikuga on kümnesse tabatud. Käsmu, Muhu, Vormsi, Saaremaa, Haanja - no mida sa veel hing soovid:) Ja meie pisike Tuhalaane sellises vahvas seltskonnas. On inimesi, kes on oma kohaolekuga andnud paigale juurde uut sisu, nähtavasti.
Ja kui ma nüüd suudaks tuvastada ka eilse õhtu kauneima laulu, mille sõnade autoriks Andres Noormets, siis võiks lugeda õhtu kordaläinuks.
Paar tundi ja seegi mure lahendatud:) See on nüüd ehe näide sellest, kuidas mõnikord laulule antud nimi ei lähe lauluga kokku:) Sest loomulikult viskles mu silme ees see laul korduvalt, aga ma võtsin enesele õiguse pidada seda millekski muuks.... Eile koos Tuuliga kõlas ka veidi paremini, aga pole viga...


1 kommentaar:

  1. mmmm...nii mönus lugu, see esimene. Ja ma ka mässiks end maailma parima meelega kuskil Vormsil näiteks Jääääresse. Ja siis kosserdaks läbi kadakate öhtusse...

    VastaKustuta