25 august 2011

Dilemma

Jah, ma olen siin pikalt kahevahel olnud, aga hetkeseis on selline, et korduvatele küsijatele võib juba üsna julgelt vastata:

jah, ma teen!
jah, ma saan valmis!
ei, ma ei saada!

Küll hiljem paistab, kas ka kahetsen:) Minulik oleks siiski pigem mitte kahetseda.

5 kommentaari:

  1. Ma ei saanud algul absoluutselt aru, aga kas ma sain asjale pihta, kui pakun, et see on miskitpidi seotud Kirjastava Tänapäevaga ???
    Ja kui sa nüüd ei saada? Siis millal? Millal MEIE saame mekkida???????

    VastaKustuta
  2. Õiges suunas mõtled jah:)
    No siis tuleb esmalt ennast ja oma tööd müütada veidike - mitte et see meeldiv oleks, aga...
    /prostituut Mae/

    VastaKustuta
  3. Ma ka teen, aga valmis ei saa, seega ära ka ei saada.
    Natuke kahetsen ette, aga varsti lõpetan selle ka ära :)
    /miskipärast ei õnnestu oma konto alt kommida/
    Kader

    VastaKustuta
  4. Ma olen liiga kärsitu, et pärast terve igavik oodata, nii et eks omad vitsad siis peksavad:)))) Ma vaatasin aga, et ma "olen sunnitud" lähiajal veidi ulmet lugema, et vist on üks asi sul paberile saanud hiljuti - põnev!

    VastaKustuta
  5. Mina saatsin sel aastal esimest korda, ka kahtlesin, kuid proovima peab!

    VastaKustuta