19 august 2011

Häm-mas-tav!


Olen vaikne ja rahumeelne inimene, üldse ei kisakski, aga kobruleht on tore, ausalt! Ma näen vaeva, et connectida maakleritega, leppida kokku mõni kuupäev ja soovitavalt ka kellaaeg... Üldiselt on tunne, et jookseks nagu vastu betoonseina, teate küll, sinna mitu korda joosta ei tahaks. Mul on tunne, et olen paha ja kole mustlaseit, kes lunib ja nuiab, et talle mingit konkreetset korterit näidataks, lausa piinlik on üle kirjutada.... Et jälle see kuupäev ja jälle see objekt, aga ikka tahaks üle vaadata, kas või korrakski.
Vahel mõtlen, et august on mingi tõsine puhkusekuu, et äkki seetõttu keegi ei viitsi minuga tegeleda:) Ma ei tea, ei tea....
Igatahes, kallid maaklerid ja korteriomanikud, äkki vaataks ka enda sisse?! Kui on konkreetne huviline ja konkreetne soov, kas siis tõesti ei ole võimalik end liigutada natukenegi ja leida see 2 minutit vastamiseks ja teine 2 minutit, et korteriomanikuga aeg kokku leppida ja kolmas 2 minutit, et mulle teada anda, et sel päeval ja kellaajal saab vaatama minna... Kohati ongi tunne, et ei taheta müüa, ent tekib õigustatud küsimus, et miks siis kuulutust ülesval hoida? Kõige usinam ja tublim vastaja maaklerite hulgast sama tõsiasja kinnitaski - korter oli üleval, kuid kui tekkis soov, siis selgus, et ikka ei müü.
Üldiselt iseloomustaks ikkagi - UIMANE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar