26 august 2011

Kahesuunaline liiklus

Aasta-aastalt ilmneb üha enam tõsiasi, et toiduained ei liigu mitte üksnes Eestist Taani (võime rääkida suitsuvorstilattidest ja kamajahust ja tangudest ja murakamoosist ja igasugustest naljakatest asjadest, mis ringi rändavad), vaid ka vastupidi.



Sest parimad küpsised tulevad ikka ühest kindlast kohast, pasteedid samuti... ja kas keegi on mind kunagi kuulnud ütlemas mõne magusa junni kohta ´täiuslik kompvek´? Ei ole! Sest kommid võiksid mu poolest üldse olemata olla (ma tean siinkohal kedagi, kes häälekalt mulle vastu vaidleks, aga õnneks mu imiklaps magab:D)
Aga siin ta on - täiuslik maiuspala minusugusele vingatsile!



Ja nähtavasti on minu tallele pandud teemajake juba küpsiseonude huviorbiiti sattunud. Ega sest muidugi suurt ole, sest minu kirjutamata raamatu, hetkel veel elule puhumata tegelane võiks kas või homme päev ikkagi sinna sisse kolida ja omi tegemisi toimetama hakata ju, või mis:)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar