16 august 2011

Kiri

Hei, Sina nõtke noormees!

Olen täna heas tujus, ehk isegi liiga. Kuna poolelioleva käsikirja lõpulõikude kirjutamine visalt edeneb, eelistan selle asemel hoopis Sulle kirjutada. Nii tulevikku silmas pidades või nii...

Annaks Sulle eluteele kaasa mõne sooja soovituse. Erialaselt ei ole mul Sulle suurt midagi lisada, eks oled juba isegi õppinud ja kogemusi omandanud, saad nagunii kenasti hakkama. Argise poole pealt vajad aga väheke suunamist endiselt.

Kui Sa otsid uut eluaset, siis ei ole kuigivõrd soovitav riputada interneedusesse igasuguseid fotosid, no kohe päris igasuguseid. Kui Sul on (vähemalt!) iga teise pildi peal käes õllepurk või ees viinapits, siis tuleb arvestada kurva tõsiasjaga, et ma ei vasta Sulle. Või kui vastan, siis mitte positiivselt. Tõsiselt meeldiv on teada Su eelistusi alkoholimarkide osas, kuid mitte NII detailselt, palun! Lisaks olen ma saanud veenduda Su tihedas peo- ja seltsielus, ja ma rõõmustan ühes Sinuga. Kahjuks ei saa väita, et mulle meeldiks, et Sa samas vaimus jätkaksid ka uuel pinnal.
Ja kuigi, arvestades Su õpitavat eriala, visuaalselt on Sul gasellilikult nõtke ja liikuv keha, lisaks kasvatatud korralik muskulaarsüsteem, siis ei ole ma tõepoolest huvitatud, et Sa oma (paljast!) tagumikku liig sageli välgutad ning avalikult näppida lased. Ma ei arvusta siinkohal sugugi Su tagumikku kui sellist, aga lihtsalt sellest tulenevaid teatavaid põhimõtteid, eks ole.

Istmikuga on Sul nähtavasti üldse soe suhe...Aga meil kõigil on olemas omad sõbrad ju. Ma ei vaimustu just ülemäära (minu viga, tunnistan!) palja tagumiku eksponeerimisest tanksaabaste ja musta nahktagi koosluses, saatjaks teised sama nahksed ja tumedad tegelased, kes teinud läbi ilmselge taandarengu ja nüüd neljakäpakil maailma avastavad.

Tõsi, oleks saanud veel rämedamaid fotosid üles riputada. Ma oleksin saanud veel pikema kirja Sulle kirjutada. Aga jääb siis seekord nii.

Tasub meeles pidada, et ka vanainimesed kasutavad tänapäeval näoraamatut ning lubavad enesele väikest taustauuringut. Ja muide, see ei pruugi Sulle takistuseks saada mitteüksi elamispinna leidmisel, vaid ka töökoha hankimisel. Just in case You have time enough to find one!

Edu edaspidiseks!

4 kommentaari:

  1. Icic, tänud jagamast :)Väga hästi selgitatud ja argumenteeritud tekst. Loodetavasti oskab adressaat lisaks oma fotode üleslaadimisele ka lugeda ning antud kiri jõuab mingil moel ka temani :D

    VastaKustuta
  2. Ja kui ka ei jõua, siis on see ehk õpetuseks teistele:) FB on üks äraütlemata "tänuväärne" koht...

    VastaKustuta
  3. Mind isiklikult häirib FB ka noorte emade suitsu-joogipildid (tihti on, muide, ka laps fookuses). Nii et ei ole ainult noormehed... naised ka! Kui me oleks FB-s, siis paneks teile mõlemale LIKE ka!:)

    VastaKustuta
  4. Ei no kindel see, et naised ka sama viga teevad:) Lihtsalt nende paarikümne isendi hulgas, kes mulle kirjutasid (eranditult kõik on fb-s olemas, muide) on tütarlapsed siiski viksilt ja viisakalt esindatud, või siis mõne piltidele ei pääsenudki ligi.
    Mina siiski usun, et päev-päevalt on üha enam tööandjaid, kes värbamisprotsessi lõpuosas viskavad sellistele kohtadele pilgu peale... Nii et võiks nagu mõelda enne, kui...
    PS Ma loodan, et mu kübarapilt on piisavalt sünnis:D

    VastaKustuta