15 august 2011

Maaelu rõõmud vol 1




Maal elades on, lisaks liblikatele ja mesimummudele muidugi, palju muid rõõme veel.
- Kui sa tahad osta roosat kiivrit, et Liinaga (kes kohe-kohe saab elutähtsamad load) päikeseloojangusse kihutada, siis ei pruugi sa seda kohalikust kaubandusvõrgust leida!

Kas see...


... või siis see...




... või see...



- Kui sa otsustad, et pärast oma suurt juubelit ja peatselt saabuvat roosat kiivrit tahad juuksed maha lõigata (okei, mul läks selle otsuse vastu võtmiseks tubli kuu aega, aga see on mulle ju lubatud - ma olen ju NAINE!), siis ei pruugi esmaspäevasel päeval sa oma juuksurit tabada. Või hakkasid sa liiga hilja alles helistama...Või on see hoopis märk valest plaanist?

- Kui sa otsustad, et on aeg tagasi pöörduda ühe oma vana kire juurde, siis saad teada, et sellel alal jätkukursust ei ole võimalik kokku saada! Mis omakorda tuletab meelde, et selle keele asemel võiks ju valida veel ühe teise, mille järele on siinmail isegi veidi vajadust ja mille ühte lillapäist õpetajat sa alles üks päev linna vahel jalutamas nägid (ei saa jätta lisamast avastust, et jummel, kui vanaks ta on jäänud - mina ju ometi ei vanane, ega ju?!)Aga no see keel ei vea ju sind magnetiga enda külge:)))


P.S. aga kui Liinaga kihutama minna, siis pärast tuleks grill ka kurjaks ajada, või mis...



1 kommentaar:

  1. No sellise kiivri pärast teeks või isegi load :D

    VastaKustuta