31 august 2011

Nüüd siis kotadest

Tänud Kaderile ja Tiinale, kes eelmisele postitusele näoraamatus kiirelt reageerisid ja häid mõtteid jagasid:)
Igatahes on kotad raudpoltkindlalt kordades shefimad ja ma võtaks neid kohe hulgim. Deisile läheks ma külla nendega, iseasi, kas ta minuga pärast päälinna pääle tuiama tuleks:) Jakobile ja Mummile läheksin külla ja viiksin kamaluga kaasagi Ruffuseid. Kodus kiige peal kõlgutaks koibi Marydega.
Ja no kui ma tahaks äge olla ja kohalike mamslite kõõrdpilke püüda, siis võtaks Sofiad ette.
Puudu on veel vaid mustad rukkilillede või moonidega käimad, siis oleks absoluutselt täiuslik ja ma võiksin krokudele kandu näidata:)!

1 kommentaar:

  1. Muahahaa, keda mina just nägin - üks äge tšikk kummikute ja käekotiga, lisaks vallatu soeng:))) Väga praktiline ja armas nägi välja;)
    Parool: cuba libre

    VastaKustuta