31 august 2011

Täna räägime Crocsidest...




Crocsid on ühed koledamad jalavarjud, mida mu silmad viimase x aastakümne jooksul nägema on pidanud. Midagi nii inetut ei ole jalatsimaailmas varem kunagi disainitud ja kulub veel üksjagu aega, kui keegi samaväärselt vastata suudab. Ma tean jah, et välimus ei saa olla jalatsite juures esmatähtis, aga kui me ka jätaks välimuse kõrvale, siis... Siis plastmass jääb ikkagi ju. Sama hästi võiks oma jala ämbrisse torgata ja happy näoga ringi patseerida. Kusjuures ärge tulge nüüd ütlema, et krokud on hulga stiilsemad või elegantsemad kui ämber, või et need on kuidagi eriliselt jala järgi kujundatud, sest need on ju enamasti väga... robaka moega. Ja ma ei räägi praegu ainult nendest nn kalossidest, vaid ka kummaritest, saabastest (kas tõesti plastmass-saapad?!), kontsakingadest (uuuuu!) jms. Need kõik näevad marunaljakad välja ja ´naljakad´ei ole siinkohal mõeldud kõige positiivsemas mõttes:)
Mõni väidab, et neid on jube kerge hooldada ja puhastada. Vat ei ole õnne olnud selles veenduda. Siin majapidamises on ette tulnud ühed pisikesed liba-krokud ja ühed pisikesed õiged krokud, libakad muide, püsisid märksa puhtamatena. Õigete krokude korrashoid oli paras peavalu.

Mugavusest ma rääkida ei tea, mulle näib, et ilusale rühile nad just kasuks ei tule. Lastele need igatahes meeldivad, aga teadupärast ei meeldi neile kunagi asjad, mis on tervislikud, kasulikud või muul moel vajalikud (teate küll, kommid, limps ja multikad). Nii et ma kahtlustan, et nende krokuarmastus on seotud puhtalt välimusega, aga lastele üldse meeldivad õige eriskummalised asjad (näiteks plikadel neoonroosa värv, litrid-kulinad ja printsessi pilt on ässad iga kell).

Mis saab põlvkonnast, kes kasvab üles krokudega lööberdades? No midagi sellist nagu allpool olevalt pildilt näha, tagasi teadagi kuhu...



Head aega, kroku-hooaeg! Talvel neid nii palju enam ei näe.

PS Eelmise talve (titest raugani)moeröögatuse, suure, karvase ja kõrvakestega mütsi juurde sobinuks OIVALISELT krokusaabaste mudel Nadia women...

PSS Kui te kunagi näete mind krokudega ringi kõndimas, siis luban lahkesti käesolevat postitust mulle meelde tuletada:))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar