07 august 2011

Varahommikus on asju ehk leia paariline

Varahommikus, eriti laupäeva omas, on igasuguseid asju. Mõned neist panevad fantaasia eriti tempokalt kappama ja kujutama kõikvõimalikke erinevaid seiku ette.



Õnneks on jalavarjude omanik stiililiselt ühtset joont hoidnud ja, ehk küll mõningase viivutuse ja kõhklusega, ka teisest loobunud.

7 kommentaari:

  1. Poleks ma Su manu kiirustanud, oleksin omanikku otsima hakanud:P

    VastaKustuta
  2. oleksid võinud kaasa võtta ju. kui leiad varsti teise kinga, siis kahetsed...

    VastaKustuta
  3. No pildil ongi mõlemad kingad kenasti olemas. Saad aru, töötule inimesele TERVE paar jumala nägusaid kingi, kinniseid, sügiseks sobilikke:D Täiuslik!

    VastaKustuta
  4. Heh, ma unustan kogu aeg ära, et ma ei ole enam töötu:D

    VastaKustuta
  5. Ma vaatan, et mõlemad tunduvad olema vasaku jala omad... parajad mõnele kehvale valsikeerutajale :D ei ole töötu nagu kirjainimene või ei ole töötu nagu midagi muud?

    VastaKustuta
  6. No olude sunnil (:P) mul muidugi ei olnud aega pikalt kingi kõrvutada ja võrrelda (õigupoolest need ei kutsunud end katsuma ka eriti...), aga ikka mõlema jala omad peaksid olemas olema. Vaata, ülemisel pildil seal kuskil rohutuusti juures on paariline.
    Töötu nagu et ei kajastu enam Töötukassa statistikas:) Me võime mind ju selle asemel vabakutseliseks ma-ei-tea-mis-asjaks nimetada:D

    VastaKustuta