19 september 2011

elamustest

Lugemine ei ole kuhugi kadunud, aga ma ei jaksa sellest kirjutada:) Lisaks suurtele jamadele, mida on ette tulnud, on ka häid asju leidunud.
Näiteks "Jumala käega kõverdatud read" (suurepärane pealkiri kusjuures!)



Ja ärge laske end eksitada esikaanest - kindlasti ei ole tegemist mingi naistekaga. Oluliselt sügavam ja ka põnevam lugemine hullumaja seest. Materjali kogumine on olnud väärtus omaette. Lisaks natuke ootamatu lõpplahendus, aga miks ka mitte. Üsnagi nauditav, ma ütleks.

Kunagi enne seda sai loetud ka "Minu isa Gunnar Aarma".



Kes on enne vaadanud mõnda dokut ja lugenud teisi Aarma asju, selle jaoks muidugi on vähe uut. Aga iseenesest siiski põnev ja asjalik lugemismaterjal. Elu, teate isegi, kogu oma mitmekesisuses, kerib end lahti selles raamatus. Igaühele antakse nii palju kanda, kui ta jaksab, nähtavasti.

Praegu ma loen ühte naistekat, tüüpilist. Ma ei oleks seda lugenud, kindel see. Liiga palju reklaami ja peale surumist (pöördvõrdelises seoses asja sisu endaga, muide!), kuid kuna tegemist Stockholmi ja rootslastega, siis ma muidugi ei suutnud end tagasi hoida:) Tegelikult tavaline naistekas, igas mõttes tavaline, natuke ka lonkav ja lööbakas, mitmeid elementaarseid vigu ja läbinähtavusi sisaldav... No ma ei tea...päris aja raiskamine vast ei ole, aga kuidagi tühi tunne jääb küll.
Et ikkagi reklaam loeb.
Kurb.
Aga las ta siis olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar