07 september 2011

Iluprotseduuride ohtlikkus on tõestatud meie kohalikus ja igati usaldusväärses laboris! Teate küll, need, mis muidu asuvad Shveitsis, aga mõni on siinpool mägesid ka:)
Mu kosmeetikul jäi täna oma viiendik juustest epilaatorisse kinni, kohe päriselt. Mis omakorda tõestab, millise põhjalikkuse ja süvenemisega ta oma tööd teeb. Eks sinna ole varemgi jäänud...asju, kõikvõimalikke.
Ma praegu mõtlen, et hea, et tal nii pikad juuksed ei ole...


Igatahes tubli pool tundi tööd ja me saime juuksed kätte. Epilaatorist. Loomulikult ei olnud need sel hetkel enam teist otsapidi pea küljes kinni, sest sel juhul oleks ta võinud õhtul magama minna epilaator peas rippumas (roosa ja ilus, aga ikkagi võõrkeha...).
Aga kas ma seda juba ütlesin, et kosmeetik on nelja-aastane? Andestatav, ma leian.

PS Ilu-ja tibiteemasid hakkab lähikuudel ohtralt tulema, ma kahtlustan. Põhjust võite ise aimata:P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar