12 september 2011

Surm tuleb tipa-tapa


Hommikuti on vanainimestel kindlam linnas käia, siis ei näe nii palju noori ja ei saa shoki osaliseks, pärastlõunad on juba kahtlasemad.
Mõnisada meetrit ühist kõnniteed jagada koolinoortega, no ikka kohe nende päris noortega, ja ma tunnen kui palju uut ma teada saan. Näiteks seda, et uuema aja lapsed on väga janused, neil peab ilmtingimata käes olema koka- või fantapudel, äärmisel juhul mingi kõrrejook. Nad kannataksid just kui stabiilselt janu käes. Surmalaks! Nälja all ka, sest krõpsupakk peab ka käes olema.
Ja siis mõtled kõigile neile, kel omal ajal oli koolitee kilomeetreid pikk, pudeleid käepärast aga mitte. Ellu nad kuidagi jäid (aga mis elu see on, eks ole:D) Sellega seoses näib järgmine oluline vidin olevat mobiil. Mõtleks vaid, kui peab koolist pool kilomeetrit koju minema ja ei olegi midagi kõrva ääres hoida. Või millel toksida. Või niisama näppida. Enamasti siiski räägitakse.
Aga millest? Ma kohe ausalt tahaksin teada, mida on nii palju tarvis rääkida:)
Ja ärge tulge mulle ütlema, et vaja on lapsevanematele igast sammust ette kanda. Nii pikad need sammud nüüd ka ei ole.
Vahel ma imestan, et me üldse ellu jäime koolis käies. Ei olnud tee peal nagu suurt midagi juua või närida. Noh, sügis oli muidugi hea aeg, õunu ikka pudenes:) Huvi pärast tahaks teada, kas mingi statistika ka olemas on 7-aastaste mobiili omamise kohta? Ma loodan, et enne kooliminekut veel ei osteta telefone lastele...või tont seda teab...
Ehk on varsti kaisukarude asemel telefonid padja all:D Uus aeg, uued kombed.

3 kommentaari:

  1. Ma unustasin sulle täna öelda, et käin ikka su blogi ka vahel lugemas ;) aga ma ei ole nii tubli kirjainimene, et kommentaare jagada :).
    Täna tahaks öelda, et nägin mõned nädalad tagasi last kes on A-st ja M-ist aasta noorem. Istus teine üritusel kenasti kärus, issi mobiil käes ja mängis mänge :O, täiesti vabalt ja teadlikult(st teadis mida ja kuidas teeb). Minu küsimuse peale, et kas see on normaalne tegevus nii väikse lapse puhul, vastas issi, et aga arvutis on ta veel profim!
    Merit

    VastaKustuta
  2. Kirjuta ikka, ära hoia vaka all omi mõtteid:)

    VastaKustuta
  3. Muide, sa unustasid midagi mu köögilaua peale....Seega põhjust jälle tulla;)

    VastaKustuta