05 september 2011

Tahaks kohe ja kole tark olla



Laste puhul me imestame, kuidas nad samm-sammult kõige elementaarsemaidki pisiasju õppima peavad. Aga me ise ka ju. Õpetamisega on veel see naljakas asi, et mida vanemast peast õpid, seda paremini jääb meelde, KES õpetas. Kuna sellisel tunnil tee joomine ei kuulu mu igapäevaste (-öiste?) harrastuste juurde, on paras hetk meenutamiseks...

... kes õpetas mulle, et õige mesi peab lusikalt ühtlaselt "jooksma", tegemist siis vististi viskoossusega;
... kes õpetas mulle, kuidas on õige tükisuhkru pakendit avada ja kui kergelt see tegelikult käis(jaa, mis seal pattu salata, mulle meeldib ikka see valge surm kohutavalt!) ning selle avamise juurde käis veel lugu ka ja puha;
... kes õpetas mulle, kuidas teekotike ümber lusika keerutada ja nii kuivaks saada;
... kes juhatas mind ülepea imelise ingveri juurde, mille kiirele toimele ma siin nüüd tasahilju loodangi:)

Õigupoolest saab kõigi nende teadmisteta ju teed ikka juua, aga see ei oleks poolt nii huvitav.

Oleks meie teel ikka palju neid õpetajaid...

3 kommentaari:

  1. tõesti kell 5:06 juba suudad mõistlikku juttu kirjutada? igatahes tervised teie poole teele!

    VastaKustuta