16 september 2011

tõde

Need to-do-listid ei ole loomulikult mingid mõnusad asjad. Tegelikult on need isegi üleliia vastikud ja muidugi oleks parem, kui ei oleks seda nuhtlust kaelale võtnud.
Aga kui saa teisiti, siis....Mõjub jube positiivselt ja innustavalt, kui keegi parajalt hull ja parajalt normaalne inimene saadab sulle personaalse meili, lahates erinevad punktid üksipulgi läbi. Muidugi oleks ma seda isegi teinud, et miks mõni asi nii ja teine naa:) Seletamist oleks ikka üksjagu, eks ole. Aga ikkagi väga motiveeriv, et keegi võttis vaevaks:)
Ja et on keegi, kes imestab, et ma ei ole ikka veel Hiiumaal käinud või südamest päikesetõusu vaadanud... Ja et ma tahan ikka veel ühte mütsi (mina, eks ole:)))Ja et ma luban kooli- või klassikokkutulekule minna, mis nagunii on alles 4 aasta pärast:))))
Päikesetõusu üle jagus ka imestust, aga... no Johanna Marial oli see päikesetõus KOOS loojanguga samal päeval...no ofkoors ideaalne kooslus, aga minu puhul võimatu missioon. Ja kuna ma ei ole ei loojangut ega tõusu korralikult viimastel aastatel näinud, siis leidsin, et üks päikesetõus nimekirja panna, oleks niigi suur asi...kaks ilusat asja korraga samal päeval, oleks juba liig, mis liig...
Ja palju asju veel, kuid ma ei pea õigeks KOGU seda meeleolukat kirja siia ümber kopeerida:)))) Too personal:)
Igatahes oli see ülimalt motiveeriv ja mõjus, mis sunnib mind homme pingutama:) Näiteks välisukse vahetamisega;)
See nimekiri, see on igatahes pain in my ass....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar