20 oktoober 2011

Minu kokaraamat

Ja siin see on.
Raamat, kuhu paari retsepti kirjutamine muutis mu suhtumist retseptide kirjutamisesse üleüldiselt:) See ON raske ja keeruline ja...no ma ei tea...nii lihtne oleks kirjutada, et viska potti see ja teine jms, aga...
Igatahes on see kohe-kohe valmis.




Pärast sirvimist:
Ma pean tunnistama, et see on üks ääretult armas ja soe kokaraamat, ja te ju teate, et ma ei ütleks seda iga suvalise retseptikogumiku kohta:) Retsepte on terve interneedus täis, selleks ei pea kodust välja astuma, ei pea rahakotiraudu avama, ei pea meeleheitlikult kümneid raamatuid läbi lappama, leidmaks seda ühte ja õiget retsepti...Nii mugav ja samas nii kiretu, eks ole.
Siin raamatus on aga igal toidul juures lugu. Kas või selles mõttes, et kui oled lugenud vastava autori minu-raamatu läbi, on sul olemas mingi taust, rääkimata iga roa juurde lisatud paarist täiendavast lõigukesest.
Sõnaga, oli meeldiv:)

2 kommentaari:

  1. mõtlesin küll, et kokaraamatuid enam ei osta mõnda aega, aga näed sa, siis tuleb jälle mõni selline, mis kohe kutsub ostma.

    VastaKustuta
  2. Väga põnev, pean vist endale ka muretsema.

    VastaKustuta