07 november 2011


Ma võin olla küll üks suuremaid vingatseid, aga täna pean ma aru andma ühest üdini positiivsest kogemusest teeninduses. Palunid ja aitähid lendasid vastastikku nagu pingpongipall hiinlaste vastavas mängus. Aah, ma nautisin täiega! Seda juhtub ju nii harva, tavaliselt jään ma sel alal üksiküritajaks, ebaõnnestunuks kusjuures.
Ütleme nii, et tänane apteegikogemus meenutas viimasest "Kaks kanget Venemaal" seda lõiku, kus meie kaks kanget restoranvagunit külastades sulasid kui või päikese käes. Sest puhveti-maadam külvas neid üle venekeelsete hellitusnimedega, ja poisid minetasid oma põhjamaise karguse ja vastasid samaga. Ilus, ma ütlen.
Ja kui sama saate lainele jääda, siis oli seal olemas kenasti ka lõiguke ühest trolli või trammi (loomulikult ei pea ma endiselt neil vahet tegema ju!) konduktorist, kelle peal poisid katsetasid kõike kauneid sõnu, mida vene keeles üldse olla saab... Ütleme nii, et tolle tädikese nägu oli neil hetkedel vaatamisväärsus omaette - jumala pärast, et mitte naeratada ja ühtegi üleliigset sõna huultelt puistata, aga ta pidi selleks kõvasti pingutama ja aeva nägema. No meil siin on ka olemas mõningad kauplused, kus samasugust pilti võib kohata.
Aga jah, apteegitädi oli superluks!
Oot, aga kas ma seda ikka mainisin, et vestluse lõpetuseks palus ta mul lahkesti nurka seatud lauakese ja ühtlasi järgmise tädikese juurest läbi astuda....Yomi, kui ma eksi, teeb mingit aktiivset müügitööd - huvitav, kui paljudes apteekides ja kui pikalt...või on see apteekidel uus lähenemisviis klientide jaoks, ja neid erinevate toodete promomisi hakkabki järjepidevalt olema. Õnneks oli seal "ohver" juba olemas ja ma võisin põgeneda, jippijeee!!!!!
Näh, jälle kiskus pigi-vigiks ära.
Olgu, täna ma võin veel kiita...kedagi. See keegi koostab vist horoskoope ja horoskoope tahaksin ma isegi koostada, sest ausalt öeldes on mul puht isiklik arvamus, kuidas neid koostatakse ja see meeldiks mullegi:D Tähendab, ma leidsin kuskilt horoskoobi, kus oli mind Kuu tütreks nimetatud. Ja sellest enam täpsemini ei saagi, paraku.
Nii et, ees ootab täiskuu. Järelikult parajalt kreisi nädal, mis on algust arvestades ka täiesti ootuspärane.
Mis järgmiseks, ma küsin, mis?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar