26 november 2011

Peiar

Ui-ui, milline nostalgia - televusserist tuleb "Peiar", millest mul ei olnud aimugi, ent niipea, kui see algas, tuli kõik mühinal meelde. Jummel, mul on tunne, et ma olengi selle filmi saatel üles kasvanud.
Huvitav, kas võib olla, et seda filmi ketras ETV omal ajal nädalas vähemalt korra või enamgi?!
Igatahes need lood on nii minu, kui enam üldse olla saab. Kaera-Jaan muidugi tuletab meelde tädi Maire ja akordioni ja sunduse seda (kellega?) tantsida. No teate küll, see oli ajal, mil ma jalaga hanesid kahte lehte laiali peksin. Ma ei tea, miks ma neile omal ajal sedavõrd meeldisin, et nad mind igal võimalikul ja võimatul juhul kimbutama kippusid:)
Väike Pätu muidugi kuulab ja leiab, et see on "natuke imelik muusika"...tjah, järgmine põlvkond, mis parata....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar