07 november 2011

Raamatukogus näeme, rsk!


Sellises seisus on meil veel paljud raamatukogud, väheke nagu uinuvad kaunitarid, ainult et alati mitte kaunitari seisuses.
Mõnikord ongi tarvis äratust. Eriti on sedalaadi raputust vajanud raamatukogurahvas, andku nad mulle andeks mu seisukoht:)Ja selles osas on sõber kultuuriminister, mida iganes ma ka temast mõtlen või mitte, saanud hakkama tähelepanuväärse asjaga - lõpuks ometi! Mööngem, et viimastel päevadel kõnelevad kirjanduse kättesaadavusest, moel või teisel, väga paljud. Nii need, keda see kuidagi puudutab, kui ka need, kel esmapilgul otsest põhjust kis tõstmiseks ei olegi. Tjah, maksumaksjana on see õigus muidugi iseenesest juba igaühel olemas.
Esimese hooga ei meenugi, millal viimati ja millega seoses raamatukogud nii suurt kõlapinda leidsid... Ja kui erialainimesed ei ole saanud seesuguse sensatsiooniga hakkama, siis mööngem, et tuligi Langil endal see samm astuda.
Kusjuures, jäin mõtlema, et selle palli on Lang juba kord visanud õhku. Et oma vanas peas mitte liialt kahelda, otsisin koguni välja - Postimehes aprillikuus on korra juba teemat põgusalt lahatud. Ei mäleta, kuid näib, et tol korral väga laialdasi arutelusid ei tekkinud. Siililegi selge, et ta pidi nüüd uue katse tegema, sutsuke teravama ja mõjusama:)
No korda läks ju. Vähemasti räägitakse. Küll edasine paistab, kas torm veeklaasis või on tulemust ka. Igatahes on hetkel põhjust nina lehtedesse pista ja kaasa mõelda.
Ah, et kuhu jääb minu arvamus asjast?
Kuhu ta ikka jääb - nii palju tarka on juba teiste poolt ära öeldud, et ma ei hakka enam kordama. Lisaks sõltub kõik ka sellest, et kustpoolt vaadata, ja vaat neid vaatenurki on mul pagana palju seekord:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar