10 november 2011

Sügavam sisu



Täna töölt tulles oli igati sobilik hetk Kuu tütrel tööl käimise sügavama sisu üle mõtiskleda. Vareseparved tegid, ei, mitte kusagil kõrgel taevas, vaid üsna madalal puulatvade kohal, oma perfomance´it ja... Ja siis oli veel midagi taevas, ja mitte vähe ei olnud teda:)
Et siis tööl käimise mõte. Ma põhimõtteliselt jõudsin pika ja keerulise mõttetöö tulemusena kolm olulist, ent iseenesest ka ainsat! punkti välja mõelda.
1. KUU
Muidu ma nagu end vabatahtlikult õhtul kottpimedas küll toast välja ei ajaks, aga tänu tööle sain täna tõeliselt suurt, kollast ja sel hetkel ka veel madalal olevat täiskuud imetleda. Lollid varesed, kes taolisest ilust mõhkugi ei taipa!
2.RAHA
Mitte et seda piisavalt tuleks ja mitte et see ka ülearu oluline oleks. Ma väidan endiselt, et töötava inimese elu on kordades kulukam ja lõpuks tekibki seesama ring, mis ühe kaasvõitleja blogis on kenasti ja lühidalt kokku võetud. Ma hetkel ainult ei kavatsegi seda pühamast pühamat tõde üles otsima hakata.
3. PIDU
Võib-olla võiks siinkohal ka mitmust kasutada, aga seda näitab aeg:P Peo nimel tasub juba nädalaid edasi veeretada ju, või mis.

Ma pakun välja, ja selleks ei pea tõesti geenius olema, et kõige sagedamini näen ma sellest kasinast nimekirjast kuud. Mis on ju tore.
Ja kui nüüd on käes tähelepanuväärne hetk, mil kõik need kolm, boonusena veel sedavõrd pirakas kuu, satuvad praktiliselt et ühele päevale, siis mu kallid kaaskannatajad, ma küsin, mida ülejäänud kuuga peale hakata???

/küsimus on puhtalt vormiline võte, sest nagu ma aru olen saanud, on vähemalt kahel inimesel siia kommentaaride jätmisega probleeme olnud ja seega ma nagunii ei oskagi enam neid oodata:)ausalt ma ei tea, milles asi on./

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar