10 detsember 2011

Mina rõõmustan, Lang kurvastab:)

Tallinna Keskraamatukogu senine (aasta algusest kuni 07.nov-ni) laenutuste kokkuvõte kodumaise ilukirjanduse osas näeb välja üsna kena.


Eesti ilukirjandus
1 Hommik-Mrabte, Kätlin Minu Maroko, ehk, Maailma teistpidi vaatamise õpik
2 Klettenberg, Reet Minu Ungari : välismaalasest pärismaalaseks
3 Lumiste, Kati Minu Ibiza : vaba armastuse saar
4 Penu, Anna-Maria Minu Hispaania : läbi maailma iseendani
5 Raud, Mihkel Sinine on sinu taevas
6 Raudam, Dagmar Minu Gruusia : elu nagu mägitee
7 Strider, Roy Minu Mongoolia : raamat armastusest
8 Lender, Mae Minu Taani : tuuline teekond keelatud maal
9 Samarüütel, Anu Minu London : loomepiinu, inspiratsiooni ja argiilu
10 Hunt, Kaia-Kaire Minu Nepaal : muinasjutte Himaalaja jalamilt
11 Timmusk, Ene Minu Kanada : eestlase eluratas vahtralehemaal
12 Saksakulm Tampere, Kaja Minu Soome : üksinda omade seas
13 Ilisson-Cruz, Airi Minu Austraalia : kuidas ma vahetasin raha aja vastu
14 Kull, Avo Haigla
15 Kupinskaja, Maria Minu Alaska : kasvatamas kelgukoeri ja iseennast
16 Sikk, Rein Minu ugrimugri : uskumatud seiklused soome-ugri ilmas
17 Väljaots, Urmas Minu Pariis : kuidas moepealinnas ellu jääda
18 Nõmm, Tarvo Minu Island : tule ja jää sümfoonia
19 Remsu, Olev Minu Neenetsimaa : pommiplahvatusest polaarjoonel, porodest ja pohmellist rääkimata
20 Praakli, Kristiina Minu Itaalia : kõige kirglikum ja kaootilisem
21 Anvelt, Andres Direktor : ühe turu erastamise lugu
22 Suu-Peica, Sigrid Minu Horvaatia : varjupaik kotkasaarel
23 Luik, Viivi Varjuteater
24 Kender, Kaur Comeback
25 Ungro, Ave Minu Kolumbia : lend papagoi nokal
IINQTJFP

2 kommentaari:

  1. Võrus sul sama seis, neiuke!

    VastaKustuta
  2. Tänud info eest, on vist jah:)

    VastaKustuta