17 jaanuar 2012

Lugu sellest kuidas presidendiproua mind solvas

Oli hele ja päikseline päev, selline ilusakene, ja mina elasin kusagil poolel teel Parika raba juurde. Mul olid heledad laudpõrandad, päikest ja rõõmu täis.
Ja siis helises uksekell, aga ega mina teadnud midagi karta - jooksin ikka avama.
Etskae, naabrimeest! Hingeldades ja puhkides teatas, et täna tuleb Efka külla, käib kohe kõik ümberkaudsed majad ühe soojaga läbi. Tont seda teab, milleks seda tarvis pidi olema, aga igatahes selline oli plaan ja ei taibanud nagu vastu ka vaielda.
Jooksuga kööki ja vaaritama. Ei tea miks, aga ilma pikemalt mõtlemata hakkasin midagi ühepajatoidu sarnast tegema. Jumalast südamest tegin ja ise olin eriti happy sealjuures.
Selline kümnesse täistabamuse tunne oli. Et vot täna tuleb hea ja õige asi ja vat kus nüüd ma alles teen:)
Nojah, siis ta tuli, ise oli selline armsake ja kenake ja mulle ikka veel tundus, et kõik sujub maru hästi.
Ja kui siis hakkas pihta!
"Sina ja köögis?!"
"Kas sa ise koorisid kartulid?"
"Mis sa need porgandid puhastasid ka ise või? Päris ise?"
Igat asja uuris ja vaagis ja osatas. Mina ei näinud nagu midagi imelikku, mis talle sobimatu oleks võinud näida.
"Sa ei näe küll selline välja, et sa kaalikaid oskaks puhastada! Raudselt ema tegi."
Midagi vaatas ta ka elamises ringi, aga ikka nokkis iga asja kallal ja usutles üle, mitte kiitvalt!, vaid kahtlustavalt ja õelalt, et kas ma ikka ise olen teinud. Arumaisaand, mis tal just sel päeval viga oli.
Igatahes, oli mul kõik see aeg suu vett täis ja ma ei osanud musta ega valget talle vastata, isegi mitte kuidagi end õigustada ja teda veenda, et ma jumala eest tegin KÕIK ise oma pisikeste valgete käekestega!
Ma olin hommikul ärgates veel südamepõhjani nördinud ja mul oli pärast pool päeva tunne nagu peaksin end kuidagi ikka veel tõestama ja teda veenma, et ma ikka kõik tõepoolest ise olin teinud.

Mulle meenus see paari päeva tagune unenägu täna nähtavasti seoses veebis silmatud uudisnupukesega, kus esileedi väisas konkursi tiitliga pärjatud kodu(sid).Võib-olla mõni neist perenaistest närveldas enne tähtsat külalist sedavõrd, et see jõudis minu unedesse:))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar