14 veebruar 2012

Sõbrad....



"Imelik, et õige mõte tuleb iseenesest pähe nii nagu ilmub ravimtaim, mis on mulle vajalik. Midagi pole juhuslik, aga ikkagi imestan juhuslikkuse üle."
Heljo Mänd

Nagu te juba aimate, on see tsitaat pärit mu eelmise aasta ühest lemmikust. Lisaks veel juhtus olema aasta, mil üks raamat, mis oli minu arvates ilus nii seest kui väljast, leidis märkimist ka teiste poolt - üks kaunimatest. "Nõgesed ja nartsissid" kannab minu jaoks sama väärtust, mis "Elu sumedusest", kindel öökapikaaslane. Omalt poolt täiendaksin seda Heljo Männi mõtet ja laiendaksin seda ka sõpradele - sest ka nende seas ei ole ühtegi juhuslikku! Ikka on neil oma mõte ja eesmärk...

Mu kallid sõbrad, täna on teie päev!

Sõbrad, kellega jagada halva päeva küpsis.
Sõbrad, kellega tantsida parimad tantsud (siinkohal tervitused Stocki vahvale seltskonnale(te olite küll nõrgad, kuid siiski olite), ja ka neile, kes olude sunnil puudusid sellelt teekonnalt...)
Sõbrad, kes täidavad mu argipäeva.
Sõbrad, kes on kaugel, ent vaieldamatult igas päevas olemas.
Sõbrad, kes on olemas ainult virtuaalmaailmas, aga samas ei jää millimeetritki teistest kaugemale.

Ja kuigi on päev nagu iga teinegi - head sõbrapäeva!
Mingu teil hästi! Ja mis peamine, ärge kaotage oma rõõmu!

Kuna viimased päevad on olnud oma erilise varjundiga, siis olgu siinkohal ometigi ka midagi lõbusamat. Tants päästab maailma:)

2 kommentaari:

  1. Sulle ka, Maeke, hääd söbrapäeva öhtut. Siukest mönusat diivaninurgas nurrumiseks :-)

    VastaKustuta
  2. Su nõuande järgi ma teengi, Sirja! Ja et see mamma seal mägedes rokiks, täiega, kuigi ma olen veendunud, et just nii sa teedki!

    VastaKustuta