19 märts 2012

Aasa pagar ehk kuidas klõps tegemata jäi:)

Ma tean, et meie linnas on arvestatav hulk inimesi, kes vannuvad truudust Kivi pagarile. Senini ilmselt - põhjusega. Kes ihkab kodusemat maitset ja natuke isiklikumat teenindust, sellele vaieldamatut õige koht.
Paraku on teada ka tõsiasi, et nad kipuvad jätkuvalt sama repertuaari mängima, mõnikord tekib kohe sportlik huvi, et kui kaua siis õigupoolest on neil see üks ja seesama sortiment olnud. No kusagilt aegade hämarusest saadik küll vist. Mõnikord ju tahaks... vaheldust.
Aasa pagar asub küll linna tuiksoonest, mis puutub sügis-talvisesse hoooaega, pisut eemal, kuid ütleme nii, et lootust on. Kel janu, sel jalad, teadagi. Ja kel isu, sellel nähtavasti samuti jalad:) Ma kardan jah, et kahesele bussile ruttav Suure-Jaani elanik sinna alla järve äärde küll ekstra minema ei hakka, kuid muus osas peaksid saiakesed-koogikesed ise enda eest rääkima.
Ma ei oska muidugi teeninduse ja ärikese sisustuse osas kaasa rääkida - minu tänane saak saabus especially kulleriga;) Kuid mõeldes asjaosalistele, on mu lootused kõrged. Ma usun, et see võiks olla üpris armsa interjööriga ja pilkupüüdev.
Ma ausõna! kavatsesin lihapirukatest paar pilti klõpsida, sest neis oli niiii palju liha sees, et ma unustasin end korraks koguni seda sisu lähemalt uurima. Paraku aga selleks järgmiseks korraks, mil mu mõte fotokale läks, olid pirukad lootusetult otsas. Kui ka kuue kuu pärast neis sama palju liha on, siis pole tõesti põhjust nuriseda:) Kohupiimakook oli muidugi iga rosinasõber unelm ja maru mahlane samuti. Mina, tõsi küll, pidin rosinad välja nokkima:)))))

P.S Nüüd jääb mind kummitama vaid üksainus unistus - pagariäri kõrvale ootaks ideaalis siiski ka väikest juuksurisalongi, seda mitmel põhjusel, kui te mõistate, millele ma vihjan:)

(Kella kahene Suure-Jaani buss on üle täpsustamata detail, seega ei soovita ma kellelgi siin leiduva info põhjal bussijaama minna. Vabandan ette ebamugavuste pärast!)

2 kommentaari:

  1. Aitäh... mul läks lugedes kõht tühjaks. Viite meid sinna, kui tuleme? ;)

    VastaKustuta
  2. No ma ei tea kuidas neil kohapeal koogi nautimisega lood on, aga koju saame muidugi varuda head-paremat;)))

    VastaKustuta