15 märts 2012

Estonian Airi kampaania(te)st



Eesti rahvusliku lennukompaniiga lennata on igatahes ja iga kell tore. Olgem ausad, hea tunne on nii minna kui ka tulla. Emakeelne teenindus ja sini-valged lennukid mõjuvad koduselt.

Aga Eesti Õhu kampaaniad kipuvad viimasel ajal tihtilugu ekslikuks kujunema.



Jah, ma tean, et hinnanumbritel on ees "alates".
Jah, ma tean, et soodushinnaga pileteid on piiratud hulk.
Jah, ma tean, et esialgses tabelis kuvatakse madalaim hind, ehk siis teisisõnu see Light Eco klass.
Soodushinnaga piletite arvu oleks tegelikult äärmiselt huvitav teada. Tõsiselt. Mõnikord on tunne, et mõne liini jaoks on suisa vale kasutada sõna "piiratud", sest neid praktiliselt ei olegi. Ja ma ei räägi siinkohal kampaania lõpuminutitel piletite otsimisest, vaid ikka üsna algushetkedest.
Aga see selleks.
Mingisugune korralik tohuvabohu oli selle 24.veebruari EV sünnipäeva auks tehtud kampaaniaga. Esmalt laekus info selle kohta, milline vaimustav ja kena päev erakordselt hea hinnaga piletite ostmiseks on saabunud. Oli küll hea hind, olen nõus. Oma kenast varajasest pühadehommikust kulutasin hea mitu tundi, et seesamune hea hind ka bron.süsteemist välja võluda. No ei õnnestunud. Näis, nagu oleksin eilane ja ülepea esimest korda EA lehele sisse sadanud.
Õnneks, või täpemalt öeldes "õnneks", on neil kena tasuline infoliin olemas, mida infantiilsed piletiostjad kasutada saavad. Kuulad kenad muusikat ja mitmekeelseid instruktsioone ja võid telefoni otsas rippudes muidu kenasti tshillida. Kui sa lõpuks saavutad ebamaise kontakti veidi tujutu näitsikuga, kes kinnitab sulle lahkesti, et ilusad hinnad peaks kõik süsteemis näha olema, nende saamiseks ei pea sisestama ühtegi allahindluskoodi ega müstilist salasõna, hakkad sa juba kahtlema enda mõistuses. Seejärel püüab ta väita, et ehk lihtsalt ei ole sel kuupäeval enam sellise hinnaga võimalik piletit osta, mispeale sa ise veelgi lahkemalt kinnitad, et oled juba kahe kuu jagu erinevaid kuupäevi antud sihtkohta läbi kamminud.
Ja siis teatab ta ilmselgelt loomulikust intelligentsist tulenevalt, et see sihtkoht ei kuulugi antud kampaania alla....
Nüüd on see WTF-koht, eks ole?!
Ja kuigi sa oled enda arvates lugenud läbi kõik kribukirjad, lähenenud kampaaniapakkumisele meililt ja fb-st ja kodulehelt ja jumal teab kustkohast veel, ei oska sa loomulikult enam mõmmigi öelda ning annad alla.
Aga miks ma sellest alles nüüd räägin? Leides täna taas ühe kampaania (kus loomulikult 94€ asemel ilutseb juba al 220€ per face!), siis sattusin kogemata fb-s taas selle eelmise kampaania teema juurde, ja mis ma näen? Nizza, samuti Veneetsia, millele ma samuti jõudsin silma heita, on siiski olnud nimekirjas. Ei ole küll täpselt aru saada, kas need olid seal algusest peale või lisati neile poolest päevast lihtsalt sooduspileteid juurde, sest sellekohane, veidi umbmäärane, informatsioon on üles pandud fb-s kell 16:10.
Nii et taas kord tegemist veidi läbimõtlemata või siis eksitava kampaaniaga, kahjuks :( Seda viimast mainides pean siis silmas paljukirutud cherry-kampaaniat.
/Tänase kohta ei kavatse midagi paha öelda, sest ei ole ju ka põhjust - nagu arvata oligi, ei läinud ma enam ilusate reklaamlausete õnge:)/

1 kommentaar:

  1. jah ma tean, millest sa räägid. Täpselt samad kogemused ja samuti lõpuks nõutus, et mida ja kuhu ma nüüd kaeban, ise olen loll, et aru ei saa ja vale päeva suudan kampaaniaperioodist välja valida...:(

    VastaKustuta